Gå til innhold

Serenity Now bombs a funeral


Anbefalte innlegg

Meh, uansett hvordan man ser på det så gjenstår det som et faktum at dette var faens latterlig respektløst av den alliance guilden.

 

Du kan si hva du vil om at det er "latterlig med en in-game begravelse" osv, og jeg er 100% enig, men nå har det jo seg slikt at de faktisk gjennomførte det, og om den guilden hadde vært LITT moden så ville de holdt seg unna.

 

Si hva du vil, men oppførselen din in-game reflekterer faktisk litt av hvordan du er irl, og når du faktisk går og ødelegger begravelsen til en spiller som har dødd irl så er det noe galt med deg, uansett om det er latterlig med en in-game begravelse eller ikke. Er det så vanskelig å holde seg unna?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvorfor er det alltid alliance som gjør slikt?

 

 

PS: IM A SCATMAN Boboeoobebobepopp bobeobo

5852322[/snapback]

 

Av den enkle grunn at 90% som spiller allianse er drittunger under 16 år og kjerringer. Ekte menn spiller Horde.

 

Og dette er virklig virklig lavmål, slike jævla drittunger burde fått ballene sine servert til frokost

Lenke til kommentar

Vell det jeg mener er, man bør tenke på det som ett spill, det er faktisk ikke virkelighet noe som skjer der, dersom du spiller på en PvP server og det der skjer kan man ganke, Player V.S Player, altså burde de hvertfall ikke lagt ut en link på nett imo med risken av folk som gjør det, sier at på en PvP server hadde det vært dumt fra begge sider, samma på en RP server, hvilken Human ville gått rett forbi en Orc i Warcraft verdenen fordi de hadde begravelse? Hvertfall ikke omvendt.

Dersom du er på en PvE server er det jo innlysende, man kan ikke ganke.

 

Konklusjon: Generellt dumt av begge, det å arrangere en begravelse på en "ganke" server og ganke folk som minner en kis som er daU....

Lenke til kommentar
Meh, uansett hvordan man ser på det så gjenstår det som et faktum at dette var faens latterlig respektløst av den alliance guilden.

 

Du kan si hva du vil om at det er "latterlig med en in-game begravelse" osv, og jeg er 100% enig, men nå har det jo seg slikt at de faktisk gjennomførte det, og om den guilden hadde vært LITT moden så ville de holdt seg unna.

 

Si hva du vil, men oppførselen din in-game reflekterer faktisk litt av hvordan du er irl, og når du faktisk går og ødelegger begravelsen til en spiller som har dødd irl så er det noe galt med deg, uansett om det er latterlig med en in-game begravelse eller ikke. Er det så vanskelig å holde seg unna?

5854058[/snapback]

 

 

Morsomt?

Patetisk dårlig gjort av alliance.

Dette gjorde meg forbanna.

5855672[/snapback]

 

Kunne ikke vært mer enig.

Selv om folk kan si at dette bare var en in-game begravelse, så var det allikevel noe som folk stilte opp på for å vise respekt. Det var vel det beste de kunne gjøre, og det var bare ment for å være hyggelig.

Lenke til kommentar

Skjønner bare ikke hva som var så utrolig morsomt med denne filmen. Rart å ha en begravelse i wow though, men ikke noe særlig kult og ødelegge denne. Er faktisk en som har mistet livet. Horde gjorde vel heller ikke noe smart i å si at det var en begravelse heller.

Lenke til kommentar

Grunnen til at man har to faksjoner i wow er at man skal simulere en krig for å skape litt mer action enn i vanlig morpg. Det holder med vanlig multiplayer for 10-60 pers dersom man ikke skal ha flere faksjoner med innbyrdes kamper. Det er for action som dette at man har Mmorpg, ikke morpg.

Tenk deg i en krig mellom norge og sverige, der begge to hatet hverandre over alt på jord. Ville du skygget banen for en svensk begravelse for å vise respekt, eller ville du tatt livet av dine hovedmotstandere? Jeg vet hvertfall hva jeg ville ha gjort.

Lenke til kommentar
Grunnen til at man har to faksjoner i wow er at man skal simulere en krig for å skape litt mer action enn i vanlig morpg. Det holder med vanlig multiplayer for 10-60 pers dersom man ikke skal ha flere faksjoner med innbyrdes kamper. Det er for action som dette at man har Mmorpg, ikke morpg.

Tenk deg i en krig mellom norge og sverige, der begge to hatet hverandre over alt på jord. Ville du skygget banen for en svensk begravelse for å vise respekt, eller ville du tatt livet av dine hovedmotstandere? Jeg vet hvertfall hva jeg ville ha gjort.

5857028[/snapback]

Hahahaha, du skulle vært politikker. du ser bare svart og hvitt, og ikke personene i mellom.

Lenke til kommentar
Grunnen til at man har to faksjoner i wow er at man skal simulere en krig for å skape litt mer action enn i vanlig morpg. Det holder med vanlig multiplayer for 10-60 pers dersom man ikke skal ha flere faksjoner med innbyrdes kamper. Det er for action som dette at man har Mmorpg, ikke morpg.

Tenk deg i en krig mellom norge og sverige, der begge to hatet hverandre over alt på jord. Ville du skygget banen for en svensk begravelse for å vise respekt, eller ville du tatt livet av dine hovedmotstandere? Jeg vet hvertfall hva jeg ville ha gjort.

5857028[/snapback]

 

Tenk deg i en vannkrig mellom norge og sverige, der begge to hatet hverandre over alt på jord. Ville du skygget banen for en svensk begravelse for å vise respekt, eller ville du tatt livet av dine hovedmotstandere? Jeg vet hvertfall hva jeg ville ha gjort.

Lenke til kommentar
Snakk om å pwne Horde.

Ja, dette er vel den eneste gangen de kunne klare det, når 50% sannsynligvis er afk og ikke regna med at en barnehage ville angripe.

5857842[/snapback]

 

Må jo gripe sjangsen menst den er der.

Endret av Dxbb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...