Gå til innhold

Serenity Now bombs a funeral


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For 20sekunder siden døde det 3000 av et eller annet. Synd det!

Poenget er at ingen bryr seg så lenge det ikke direkte har noe med dem å gjøre. Sånn er bare naturen til alle levende vesener.

 

Og at det her skjedde var vel ikke akkurat drøyt. Det er et spill!

Skal man ha en "begravelse" i et spill, så for all del ta konsekvensene av at det er et spill og at samtlige gir mektig fanden i hva som har skjedd IRL!

 

... var forresten en kjip kjedelig video :)

Lenke til kommentar
For 20sekunder siden døde det 3000 av et eller annet. Synd det!

Poenget er at ingen bryr seg så lenge det ikke direkte har noe med dem å gjøre. Sånn er bare naturen til alle levende vesener.

 

Og at det her skjedde var vel ikke akkurat drøyt. Det er et spill!

Skal man ha en "begravelse" i et spill, så for all del ta konsekvensene av at det er et spill og at samtlige gir mektig fanden i hva som har skjedd IRL!

 

... var forresten en kjip kjedelig video :)

5852851[/snapback]

 

100% enig med Skymarshall her.

 

Det er faktisk helt LATTERLIG at de i det hele tatt kommer på å ha en online begravelse. Det er horde som er respektløse i denne filmen. IRL begravelse i wow.... det må være det dummeste jeg har hørt om ever.

Lenke til kommentar

Herre! Det der er det mest latterlige jeg har sett, online spill eller ikke, faktisk 20-30 personer som prøver å vise litt respekt til en som har daua, så kommer noen å ødelegger alt. Syns de som ganka den funeralen burde fått accounten cancla.

Lenke til kommentar

Hahaha, den var litt stilig synes jeg. Som folk tidligere har nevnt; en onlinebegravelse?! Det er jo det som er latterlig.

 

Forøvrig ler vel ikke alliansen av den avdøde, men heller av de utrolig merkelige folkene som faktisk har arrangert og møtt opp i en onlinebegravelse.

 

Jeg er ganske sikker på at jeg selv aldri ville gjort slik som alliansen gjorde der.

Lenke til kommentar

Om du har kjent en i guildet ditt i kanskje nesten 1 år. Dere har blitt gode venner alle sammen, og så dør faktisk han ene IRL. Det beste de der kunne vise av respekt var kanskje å ha en wow-begravelse, ikke alle som kanskje kunne fly laangt av gårde for å komme i begravelsen hans da. Derfor synest jeg det var ok av dem å ha en slik begravelse, var nok det beste de kunne gjøre, så stfu dere som ler av dette på forumet her, shitkids.

Lenke til kommentar

Så hvis en dere kjenner godt kun på nett, f.eks fra et forum, ville det vært bra teit å hatt en "minnestund" tråd da?

 

Tipper at dere ikke ville likt at folk kom å skrev dritt i den tråden da?

Interveven er et sted man møter folk, hvorfor ikke et sted man tar farvel med folk og?

Lenke til kommentar
Om du har kjent en i guildet ditt i kanskje nesten 1 år. Dere har blitt gode venner alle sammen, og så dør faktisk han ene IRL. Det beste de der kunne vise av respekt var kanskje å ha en wow-begravelse, ikke alle som kanskje kunne fly laangt av gårde for å komme i begravelsen hans da. Derfor synest jeg det var ok av dem å ha en slik begravelse, var nok det beste de kunne gjøre, så stfu dere som ler av dette på forumet her, shitkids.

5853447[/snapback]

 

Rl og wow er to helt forskjellige ting. Skjerp deg, kom deg ut og få litt frisk luft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...