Gå til innhold

Serenity Now bombs a funeral


Anbefalte innlegg

Om du pakker WOW inn i gull, drysser diamanter over, står på hodet, og skiter i vinkel, så er og blir WOW fortsatt bare et dataspill....

5989210[/snapback]

 

Da kan jo jeg spre et helt grusomt skammelig rykte om foreldrene dine. Men det ville du jo ikke ha brydd deg om, det er jo bare et rykte, og det er jo bare to mennesker du er glad i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du pakker WOW inn i gull, drysser diamanter over, står på hodet, og skiter i vinkel, så er og blir WOW fortsatt bare et dataspill....

5989210[/snapback]

 

Da kan jo jeg spre et helt grusomt skammelig rykte om foreldrene dine. Men det ville du jo ikke ha brydd deg om, det er jo bare et rykte, og det er jo bare to mennesker du er glad i.

5991974[/snapback]

 

Flott svart. :)

QFT

Lenke til kommentar

Pointet er enkelt. Hvem kan ta en gjeng folk som sitter i en sirkel og hyller den forgyllte bikkjelort med en eller annen mantra seriøst? Samme med WOW også. Det er et spill, og vil aldri være eller bli noe annet enn et spill, om noen ønsker å være dønn seriøse i spillet, greit, opp til dem selv, men det må da være lov å oppføre seg dittsekk i spillet også. Videre var det forresten genial taktikk å trashe et begravelsesfølge... ehh.. minnestund eller hvafaen dere ønsker å kalle det...

 

Edit: Det jeg synes er morsomst er at dere lar dere så lett bli opphissa.. Trollbait :p

Endret av spiffers
Lenke til kommentar
Opphiss og opphissa...blir meir urolig for holdingane til folk. Du har hatt det samme argumentet i 5-6 innlegg no, om du ikkje har noko meir å tilføye er det lite poeng i å dra diskusjonen ut.

5994801[/snapback]

 

Enig i at det ikke er noe poeng i forb med denne tråden, men er fin tidtrøyte.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...