Gå til innhold

Serenity Now bombs a funeral


Anbefalte innlegg

Bare drittunger på allianse :)

5884062[/snapback]

 

Vel spilte Horde før 84 dager på en warrior.

Nå 8 dager på Alliance en human priest.

Er 32 år, og mange der jeg spiller er mellom 22 - 45.

Drittungefaktoren for alliance stemmer hvertfall ikke på Moonglade.

Men ja, der jeg spilte før var det mange unmature spillere, både på Alliance og Horde.

Tror ikke det er noen grunn til å stemple alle som spiller Alliance som drittunger. :)

 

Dessverre har det den siste tiden på Moonglade dukket opp en del 12 - 14 åringer.

De er "fantastiske" å ha med i pug... Jeg blir afk 15 min. Jeg må spise middag..

Veldig flott inne i ZF :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor på RPPVP? Ser ingen grunn til at han må det... Norge er ikke noe Rollespill land, det er ett ekte land, han er fra norge / bor i norge / oppholder seg ulovelig i norge, whatever, men da kan jeg kalle han Quisling uansett server! Har ikke noe å si hvem rase eller noe han er... Han er Alliance, og henger med horde... SKAM

 

PS: er ikke sinna, bare skuffet (til deg som driver å menger deg med horde)

5896867[/snapback]

 

åhuff, å fy å huff, han utnytter en horde for å lvlet skinningen sin... noe som vil si: gratis skinning, uten å miste en eneste hp

5896980[/snapback]

 

Raptorene var grå. Jeg hjalp henne (lvl 35) drepe lvl 37 dyr fort og brutalt. Hun fikk loot, jeg fikk skin. Uten å miste en hp? Jeg fikk aggroen hele tiden.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er vel i det store og dt hele et resultat av at drittunger spiller spill. Empati og forståelse er et ikketema for mye av DET som spiller WoW. Selv bryr jeg meg egentlig ikke så mye over hendelsen annet enn jeg merker meg at noen har bomma på spillhyllen da de kjøpte spillet. WoW er vel i det store og hele et Online ROLLESPILL. Så om noen holder en begravelse er vel ikke det så f... vanskelig å forholde seg til vel, selv om en selv ikke gidder å ta del i RP-delen av spillet. Respekt er respekt og selv om en står på "hver side av en konflikt" (om en gidder kalle Horde VS Alliance en konflikt) så finnes det kodekser en følger også i det virkelige liv.

 

Under 1 verdenskrig ble flygere skutt ned av motstanderne tatt med til offisersmessen og servert mat og drikke,samt en god fest.I krigssammenheng har man til alle tider gitt sine døde motstandere en hederlig begravelse. Så derfor kan en egentlig ikke si annet enn at... Det var drittunger som ikke er tørr bak ørenen enda som gjorde dette... Trist men sant. :whistle:

 

Når det er sagt er jo dette en fantastisk bra PR-stunt for et guid. "All reklame er god reklame" som det heter :cool:

 

Men likefull mener nå jeg i all beskjedenhet at neste gang "Serenity Now"-gutta kjøper spill bør det bli Counterstrike eller Battlefield 2 :thumbup:

 

MrCaine

Lenke til kommentar
Det er så ufattelig dumt å si at det bare er et spill.

5988778[/snapback]

Men det er jo bare et spill...

 

;)

5988874[/snapback]

 

Ikke for de som velger å tilbringe mye av tiden sin til å være sosiale i spillet, for dem går det fra å være et rent spill til å bli en sosial arena.

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Ikke for de som tilbringer mye av tiden sin til å være sosiale i spillet, for dem går det fra å være et spill til å bli en sosial arena.

5988888[/snapback]

Forsatt et spill.

 

Edit: Beklager, måtte bare.

5988899[/snapback]

 

For deg, ikke for dem. Derfør bør man være høflig og la være å pisse på virtuelle gravsteiner slik disse ungene gjorde.

 

Måtte bare jeg også, hehe.

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Vell... Se på det slik som dette:

 

Du spiller wow daglig og får nære venner som du liker å spille sammen med. Du kjenner han ikke IRL men den personen han er i cyberspace. Dere snakker kansje på MSN, IRC eller andre IM tjenester i tillegg til wow.

Så får du vite at denne personen plutselig har død. Det er en av dine VENNER som du har truffet stort sett hver dag ingame. Du ønsker å vise han litt respekt men har hverken penger, tid, eller resurser nok til å dra i begravelsen hans. Hvorfor ikke vise respekt ved å gjøre det på måte han kansje hadde likt? Gjennom wow der dere møttes og tilbrakte mye tid samme.

 

Folk som mener at det alliance gjorde her er greit har faen ikke mye omrøring i skallen. folk som ikke viser respekt fortjener ikke respekt. Shitkids som noen kallte dem. Hvordan hadde du følt det om noen rølpa begravelsen til noen du brydde deg om? Om det er i cyberspace eller RL har ikke noe å si. Det er FØLELSENE til folk man snakker om.

 

Respektløse folk kan bare reise en lang faen og råttne i rennesteinen.

Lenke til kommentar
Men man burde fortsatt vise respekt. For noen er det mer enn bare et spill.

5989214[/snapback]

 

Det er ikke mer enn bare et spill. Det er umulig. På samme måte som en bikkjelort er en bikkjelort uansett hvordan man vrir og vender på det. Selv om det skulle være 10.000 tilhengere av en bestemt bikkjelort, og man forgyllte den, så vil jeg fortsatt forbeholde meg retten til å peke og flire og si: Det er en bikkjelort ffs!

Lenke til kommentar
Men man burde fortsatt vise respekt. For noen er det mer enn bare et spill.

5989214[/snapback]

 

Det er ikke mer enn bare et spill. Det er umulig. På samme måte som en bikkjelort er en bikkjelort uansett hvordan man vrir og vender på det. Selv om det skulle være 10.000 tilhengere av en bestemt bikkjelort, og man forgyllte den, så vil jeg fortsatt forbeholde meg retten til å peke og flire og si: Det er en bikkjelort ffs!

5989219[/snapback]

Og du løper gjerne inn i en kirke og lager støy og kvalme mens folk holder minnestund fordi kirker er jo bare en bygning?

For deg er det kanskje bare et spill, men for ANDRE kan det være mer, er det vanskelig og godta og å respektere?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Ja, det er klart at kjernen i denne saken ligger i å avgjøre hvorvidt WoW er et spill eller "noe mer". Det er jo fascinerende at folk frifinner respektløse handlinger grunnet en så viktig faktor som dette.

 

Men selvfølgelig holder jeg med dere som synes dette er teit. Jeg unner heller ikke hvem som helst å markere min bortgang. Kun "virkelige" mennesker fortjener den æren! :nei:

 

Internett og online-spilling åpner for globale vennskap, ikke gratis flybilletter. At en markering i det hele tatt ble holdt av vennene til den avdøde burde respekteres. Folk legger alt for mye i at det skjedde i et mmorpg.

Lenke til kommentar

Kvifor skal det faktum at WoW er eit dataspel ha betydning for dine følelsesmessige reaksjonar ved tap av ein venn? Om du snakker med ein på andre sida av landet med MSN, har ein brevvenn, ein venn i WoW eller ein som bur i nabohuset bør vel være rivande likegyldig?

 

Det er eit spel ja, men det er mennesker som speler, og møter andre. Kjenner fleire eg som har blitt godt kjent via online gaming og møtt kvarande IRL. For ikkje å snakke om alle som møter sin livsledsager på nettet.

 

Om du pakker WOW inn i gull, drysser diamanter over, står på hodet, og skiter i vinkel, så er og blir WOW fortsatt bare et dataspill....

Dette er alle klar over, men vedkommande som døde var derimot ikkje eit dataspel eller ein karakter i eit spel, det var eit menneske som meg og deg. Internett har gitt verdens befolkning ein alle tiders sjanse for å ha vennar på tvers av land og verdsdelar, men å sei at dette er idiotisk fordi "Det er bare et spill" blir for dumt.

Lenke til kommentar
Om du pakker WOW inn i gull, drysser diamanter over, står på hodet, og skiter i vinkel, så er og blir WOW fortsatt bare et dataspill....

5989210[/snapback]

 

Hva i svarte har det med saken å gjøre? Hadde du likt det om jeg hadde kommet å pissa på gravsteinen til bestemoren din eller en avdød venn? Det er jo tross alt bare en jævla stein det er snakk om?

At det er mulig å være så emosjonelt avstumpet som enkelte er skremmer meg. Ikke rart denne verden her går til hellvette.

 

Hvorvidt WoW er et spill eller ikke HAR IKKE EN DRITT MED SAKEN Å GJØRE! Dette var en SYMBOLSK handling.

 

 

Folk i gulden var lei seg fordi en venn hadde død IRL og ønsket å hedre dette sammen med andre som kjente han. Hvilke andre plasser kan dem gjøre dette enn i WoW? Men så finner noen idioter ut at det er så jævlig atrig å tråkke andres følelser ned i grusen å spytte på dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...