Gå til innhold

Serenity Now bombs a funeral


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og denne krigen nådde sitt foreløpige mest patetiske ytterpunkt. Har folk seriøst ikkje betre ting å finne på?

5872986[/snapback]

Den var rettet mot meg?

5873000[/snapback]

Den var retta mot den andre tråden.

5873044[/snapback]

Ohh, beklager :p Er vant med at folk trakker på meg i denne tråden...

Lenke til kommentar
Hold kjeft drittunger. Hvis en journalist får snusen på denne rekordhjernedøde videoen så blir det store overskrifter om hvor råtne og virkelighetsfjerne WoW-spillere er. Lykke til med å overbevise mora di om at det bare er et spill og at sånn rævhølvirksomhet er helt greit.

5859884[/snapback]

 

Jo, det skal du. Vås å påstå at dette er journalistisk dynamitt.

5860282[/snapback]

 

http://www.itavisen.no/php/art.php?id=298905

 

Vås ja? :whistle:

Lenke til kommentar

Må være noe av det lammeste jeg noengang har lest.. Holde en minnestund? Oki, greit nok, men når de annonserer det på realm forum og holder den i en PVP sone på en PVP server, kan de virkelig vente seg noe annet. De burde hvertfall ikke komme å syte etterpå!

 

Hvorfor skulle i alle dager skal andre liksom "respektere" at de står der å pjatter? Resten av den serveren som ikke kjente duden gir vel blanke. Det er ett _SPILL_ folkens. Stiller du deg utsatt til så kommer det noen å tar deg. Enkelt og greit.

Hvis det var så viktig for de, så burde de gjemt seg bort langt inne i horde land og gitt F*** i å annonsere det på realm forum.

Lenke til kommentar
Hold kjeft drittunger. Hvis en journalist får snusen på denne rekordhjernedøde videoen så blir det store overskrifter om hvor råtne og virkelighetsfjerne WoW-spillere er. Lykke til med å overbevise mora di om at det bare er et spill og at sånn rævhølvirksomhet er helt greit.

5859884[/snapback]

 

Jo, det skal du. Vås å påstå at dette er journalistisk dynamitt.

5860282[/snapback]

 

http://www.itavisen.no/php/art.php?id=298905

 

Vås ja? :whistle:

5876002[/snapback]

 

IT-avisen kan ikke kalles en avis. Artikklene er korte og enkle som smørbrød, og ofte kopierer de rett fra andre sine sider :p

Lenke til kommentar

Til dere som irriterer dere over denne videoen:

Hadde de hat litt omløp i hue, eller bare litt respekt for sin avdødde venn hadde de ikke hatt minnestunden i wow. Skal man snakke om etiske retningslinjer får det gjelde begge veier!

 

Til dere som mener at Alliance har flere drittunger en Hords:

Jeg regner med at dette er like godt dokumentert som alle Alliance spillerne som mener at Hords er drittunger :)

 

Videoen får terningkast 6 av meg, hadde jeg kunne delta på denne serveren ville jeg ha p0wn4 de selv! haha

 

Men dette gir meg masse fine ideer til 17.mai togene noen DUSTER går i! hehe

Lenke til kommentar

Haha... Synd filmen er i så dårlig oppløsning, kunne godt tenkt meg og sett en del av innleggene i begynnelsen, samt utstyret på Allianse raidet.

 

Ellers synes jeg det var imponerende av de få Allianse spillerne og ganke en slik haug med Horde-spillere. Men jeg syntes jeg b.la. så noe som lignet på "Hand of Ragnaros" på ryggen til en av Alliansene spillerne. Mulig det også var en del lav levels horde, eller de hadde på seg noe fjollete begravelsescloth. Men en del kills var Senior Sergeant og høyere rank.

 

Min påstand er at alle de under 18 som enda ikke har lært foskjellen på spill og vikelighet synes dette er "forferdelig" og "respektløst", mens oss med noen år på baken bare ler av det og mumler lattermildt i skjegget "det er bare et spill". :thumbup:

 

Spiller selv horde og hadde aldri i verden deltatt på noe slikt fjoll som bryllup / 17.mai / begravelse inne i WoW. :tease:

Lenke til kommentar

Hallo?! Det var ein minnestund for faen! Ikkje ein begravlese! Det er 2 vidt ulike ting.

 

Korleis i H..... var det imponerande å drepe dei? Tenkt at noken kanskje var afk? dei var ikkje klare for å slåst, og brukte ikkje alliance bombs? Ikkje so jevlig vanskelig nei.

 

Edit: Ja, det er eit spel. Eg tipper 99% av alle vi på forumet her er klar over det.

Men eg trudde virkelig at det var fleire ein meg som viste at for andre folk er wow meir ein eit spel. Wow kan vere ein måte å sleppe unna det virkelig livet på. Dette er so klart ikkje bra. Men eg meiner at det var fint gjort å halde ein minnestund for denne personen som er død. Ho hadde kreft, kanskje ein av dei få gledene i livet hennar var Wow for alt vi veit.

Det var, uansett faen korleis man snur å vender på det, respektløst å ganke dei. Ja, dei burde forvente det! Det var dumt å skrive det på forumet. Men det unnskylder fortsatt ikkje det alliancen gjorde.

 

Og til dåke som seier det var bra gjort av alliancen å ganke horden, har dåke lest ka alliancen skreiv innpå forumet etterpå? At ho fortene å dø osv.

Var dette og bra gjort kanskje?

Endret av scorpion87
Lenke til kommentar
Hallo?! Det var ein minnestund for faen! Ikkje ein begravlese! Det er 2 vidt ulike ting.

 

Korleis i H..... var det imponerande å drepe dei? Tenkt at noken kanskje var afk? dei var ikkje klare for å slåst, og brukte ikkje alliance bombs? Ikkje so jevlig vanskelig nei.

 

Edit: Ja, det er eit spel. Eg tipper 99% av alle vi på forumet her er klar over det.

Men eg trudde virkelig at det var fleire ein meg som viste at for andre folk er wow meir ein eit spel. Wow kan vere ein måte å sleppe unna det virkelig livet på. Dette er so klart ikkje bra. Men eg meiner at det var fint gjort å halde ein minnestund for denne personen som er død. Ho hadde kreft, kanskje ein av dei få gledene i livet hennar var Wow for alt vi veit.

Det var, uansett faen korleis man snur å vender på det, respektløst å ganke dei. Ja, dei burde forvente det! Det var dumt å skrive det på forumet. Men det unnskylder fortsatt ikkje det alliancen gjorde.

 

Og til dåke som seier det var bra gjort av alliancen å ganke horden, har dåke lest ka alliancen skreiv innpå forumet etterpå? At ho fortene å dø osv.

Var dette og bra gjort kanskje?

5878055[/snapback]

Uansett er det vel opp til noen folk å fortelle de at WoW er et spill. Ikke et virklighetsbilde!

 

Ut ifra det jeg har skrevet i denne tråden, kan jeg nok bli missforstått. Det jeg er kritisk er om det å holde en gravferd/minnestund i et spill er riktig? Som sagt tidligere, det er spill.

 

Har forøvrig ikke noen mening om Serenty eller horde guilden. Virker som de i det siste ikke er noe stort bedre enn hverandre...

Lenke til kommentar
Haha, så enig så enig..

 

Begravelse i wow blir for dumt.. Så de fortjene å bli ganka! Haha, kosa meg skikkelig når jeg så filmen! :D

5877479[/snapback]

Dette var respektløst gjort. Minnestund i et WoW-spill var vel deres måte å hedre den personen som døde. Hvis man spiller fotball på et lag, og den ene lagkameraten din dør, er det da riktig av et annet lag å ødelegge en minnestund fordi llaget forteller at alle som vil kan hedre spilleren?

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...