espen118 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Hei. Er det noen som kan hjelpe meg? Jeg skal ha et headsett (400-2000 kr) som passer til pc gaming, musikk fra pc og musikk fra iPod. Jeg har sett litt, det hadde vært digg med tråløse når jeg skal høre på musikk hjemme. Er det noe bra? eller er det best med kabel? Det er bare og gi linker til meg om de du bruker og om det er noen jeg bare MÅ ha. Endret 21. april 2006 av espen118 Lenke til kommentar
alskfjas Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=553180&hl= Lenke til kommentar
TAS Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Anbefaller ledning,det er grei nok lyd i de uten ledning sikkert.Det er jo veldig surt hvis du gaar tom for batteri midt i en film,eller midt i kampens hete.Du kan sjekke ut denne siden,her har de en haug av headset.Skriv headset i sokefeltet. http://www.hpx.no/ Lenke til kommentar
Sevald Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Eg vil annbefale AKG 271S. Det er eit fatastisk lukka headset med god og balansert lyd som fint kan brukast til iPod. Det er elegant, er komfortabelt og pent å sjå på. Etter mykje om og men vart det til at eg kjøpte det for eit år sidan eller noko, og eg har ikkje angra eit sekund. Det har rett nok kabel, men det får du jaggu klare å leve med ;-) Søk litt rundt så finn du sikkert nokon som selg det. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Kjøpte meg nettopp beyerdynamic dt 770-80 pro og er ganske fornøyd med de. Lukka headset, bra med isolering og bra med bass. Virker også ok solide. Hadde åpent headset før, Sennheiser HD 595, men liker lyden på lukka mye bedre. Endret 2. april 2006 av BTK Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Anbefaler Philips sine HP890 hvis du finner dem. De er store med er utrolig gode å ha på. Den gir meget bra lyd, litt bedre på film og spill enn på musikk. Men det er bare i bass området. Jeg kan legge til at den har en utrolig bra bass gjengivelse. Den har også utbyttbar kabel, i tilfellet den skulle ryke, det samme med putene. Den ble faktisk holdt som referanse modell av bladet Lyd & Bilde når den kom, og det over flere dyrere modeller. Prisen ligger også kun på ca 7-900,- Det eneste minuset ved å bruke den mot PC er at man får ikke skrudd lyden enormt høyt siden de er litt tunge å drive. Men det er vel egentlig bare positivt siden den aldri blir høy nok til å ødlegge hørselen, men høy nok til all den moro man kan ha. Lenke til kommentar
espen118 Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Er det noen som det er mic på som er gode? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Nei. Hi-fi headset har ikke det. Endret 3. april 2006 av BTK Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Er det noen som det er mic på som er gode? 5855968[/snapback] Sennheisser PC150. Kvalitetsheadset. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Kvalitet, joda, det har sikkert bra kvalitet. Men noe skikkelig hi-fi headset er det ikke. Det blir mer som et enkelt portabelt headsett ala Koss Porta, bare litt bedre. Det bruker en såkalt halv-åpen konstruksjon, noe som betyr lite lydisolering og noe mindre bass, fremdeles ikke så ille da. Hvorfor ikke bare kjøpe et skikkelig bra headset og mic i tillegg? Lenke til kommentar
espen118 Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Hei igjenn. Jeg har sett litt på den testen til hw om headsett, der vant den steel sound 5h. Er det et bra headsett til middels klasse. (hvor mye koster det) Endret 21. april 2006 av espen118 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå