ZayCon Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Har MSI Gforce 6600GT! Det skal vist være et passe bra kort, men jeg har et problem - Når jeg kjører EA game spill så kommer det slik "skurring", det kommer slik som løper over skjermen. Har prøvd å bytte driver og alt men det bare fortsetter. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Mvh ZayCon Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Prøv kompabilitetsmodus til Win2k. Kan være DX... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Og dette skjer bare i EA-spill? Alle EA-spill? (Du må fjerne signaturen din, det er ikke lov med bildesignaturer.) Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Skjer i alle EA spill...Alle de EA spillene er det jo god graffik på (Sims 2 og Need for speed Underground 2 og Most Wanted) Kanskje det er derfor det bare kommer på de, Men kortet skal klare spillene da! Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Har samme kortet, ihvertfall brikken (har AGP). Fikk ikke lov til å installere spillene NfS: MW og The Godfather uten å kjøre AutoRun.exe i W2k modus pga. DirectX. Så kan være noe der. Trengte dog ikke å kjøre selve spillet i kompabilitetsmodus... Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Prøv å klokk ned kortet litt. Har samme problem, og har hatt problem med staggering, og skurring på skjermen. Nedklokking av kortet løste saken. 50Hz på kjerne og 100 på minnet for å være sikker. Det drar fortsatt godt i HL2 med instillinger på maks. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Funka ikke med kompatibilitetsmodus! Funka heller ikke å clocke ned kortet =( Flere forslag? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Prøv dette for så å legge inn DX fra scratch. Prøv også med eldre versioner av DX, slik som 9.0b framfor 9.0c o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå