Ustedalen Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hmm, kanskje litt dårlig emnetittel, men vet ikke hvordan jeg skal formulere meg bedre. Vel, saken er at jeg har ikke lyd på dataen, utenom når jeg er innpå et program som krever lyd (media player etc.). Flash på nettet, lydklipp på msn, vanlige msn lyder osv gir ikke fra seg noen lyd. Noen som vet hva jeg må gjøre? Har prøvd å oppdatere lyddriveren, men fikk det ikke til. Har noen en driver til dette lydkortet som kan funke? ECS NFORCE4-A939, nForce4, Socket-939, GbLAN, ATX, SATA, Ljud, Raid, PCI-Ex16 (Hovedkort med interigert lydkort!) Takk for hjelp Lenke til kommentar
TAS Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hmm, kanskje litt dårlig emnetittel, men vet ikke hvordan jeg skal formulere meg bedre. Vel, saken er at jeg har ikke lyd på dataen, utenom når jeg er innpå et program som krever lyd (media player etc.). Flash på nettet, lydklipp på msn, vanlige msn lyder osv gir ikke fra seg noen lyd. Noen som vet hva jeg må gjøre? Har prøvd å oppdatere lyddriveren, men fikk det ikke til. Har noen en driver til dette lydkortet som kan funke? ECS NFORCE4-A939, nForce4, Socket-939, GbLAN, ATX, SATA, Ljud, Raid, PCI-Ex16 (Hovedkort med interigert lydkort!) Takk for hjelp 5851676[/snapback] Kan teste denne,regner med att du bruker XP. http://www.nvidia.com/object/nforce_nf4_wi...2_amd_6.70.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå