Gå til innhold

Hvor blir det av 7900gt?

odd2k

Anbefalte innlegg

Finner ikke et eneste av disse korta til salgs i hele Norge for øyeblikket. De fleste netshopene mener de skal få dem in "om noen få dager", men det har de sagt lenge. Leveringsdatoene blir skjøvet lengre og lengre fremover, og jeg sitter her utålmodig og venter på pcen (med 7900gt) jeg har bestilt.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i et sånt kort, evt et kort med lik ytelse/pris som vil fungere bra på Oblivion? Og om noen har sett dette skje før, har dere en forutaning om når disse korta kommer?

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor jeg kan få tak i et sånt kort, evt et kort med lik ytelse/pris som vil fungere bra på Oblivion?

5851569[/snapback]

Eneste er vel et X1800XT/X1900XT fra ATI, de er det tonnevis med på lager virker det som.

Forøvrig bør vel ATI introdusere noe a la et X1900XL som kan konkurrere med 7900GT, i min mening.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor jeg kan få tak i et sånt kort, evt et kort med lik ytelse/pris som vil fungere bra på Oblivion?

5851569[/snapback]

Eneste er vel et X1800XT/X1900XT fra ATI, de er det tonnevis med på lager virker det som.

Forøvrig bør vel ATI introdusere noe a la et X1900XL som kan konkurrere med 7900GT, i min mening.

5853832[/snapback]

Det hadde nok ikke vært dumt nei. Men jungelen blir bare større og større. :)
Lenke til kommentar
Hei !

Gleder meg som en unge til å få XFX 7900GT Extreme kortet mitt !! Håper bare jeg slipper å vente så lenge..  :love:

Det skal nok drive spill litt bedre enn mitt gamle , innebygde ATI 64mb :ermm:

MVH Erlend

5857269[/snapback]

Fikk det kortet for en uke siden, veldig fornøyd.

Klokker til 542Mhz Core og 1600 på minnet, med voltmod kommer man mye lengere. Rgener med godt over 620-630 core og rundt 1800 på minnet i neste uke da jeg har fått montert NV silencer v.3 og gjort 1,4V modden

Lenke til kommentar
Det hadde nok ikke vært dumt nei. Men jungelen blir bare større og større. :)

5857140[/snapback]

Sant det. Men synes i samme slengen at ATI bør kvitte seg med X800-serien, den begynner jo å bli noe "gammeldags" i forhold til X1x00-serien.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...