Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

20 toms på Audi A4 2005 mod

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen,

skal til å kjøpe meg en Audi A4 1.8 Turbo Quattro 2005 Sedan, ny front.

Det jeg lurer på er om jeg får 20 toms på denne. Hadde 19 toms på min Golf IV, vil opp en størrelse.

Har snakket med en type, han hadde 245/30- 20 til meg. Men på mange sider som du kan "prøve" felger på bilen så finner jeg ingen større enn 19 toms.

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror 20" kan bli virkenes litt voldsomt. Blir litt for mye felg og for lite dekk. Har sett og denne bilen med 19" RS6 felger og det var veldig pent, men sammtidig litt på grensa til for mye felg. Men det er min menig da :) Den var også senka. Men, hvorfor vil du opp en størrelse? Hvorfor holder ikke 19"? Blir ikke så mye komfort igjen hvis man har veldig lavprofil, men det gjør kanskje ikke noe? Hvis du er ute etter at bilen skal se bra ut og samtidig ofre noe av komforten, så kan du jo sette på 20". Men jeg ville ikke ha satt på noe større enn 19". Det ser bra ut på bilen og bilen er fortsatt god å kjøre :) Skal du ha, eller er det, senk på den?

Lenke til kommentar

Har 18" RS felger på min Passat... Hadde jeg skulle satt noe større på, så måtte jeg investert i nyrebelte :p

Dessuten anbefales det å ha et godt slalominstinkt mellom kumlokk som stikker opp, trikkeskinner, hull og dævenskap i veien....

Klok av skade, siden jeg sitter med to skadede 18"ere... :mad:

Lenke til kommentar
Da var bilen kjøpt, skal hente den i helgen. Det ble en 2005 mod Audi A4 1.8 Turbo Quattro Avant.

Skal sette på 19 toms Alessio Fusion felger.post-18934-1144361405_thumb.jpg

5880929[/snapback]

Hvilken farge? Synes de felgene var fine! Ikke alt for glorete... Personlig er jeg veldig fan av de felgene som har blitt satt på endel A8er.

Lenke til kommentar
Da var bilen kjøpt, skal hente den i helgen. Det ble en 2005 mod Audi A4 1.8 Turbo Quattro Avant.

Skal sette på 19 toms Alessio Fusion felger.post-18934-1144361405_thumb.jpg

5880929[/snapback]

Hvilken farge? Synes de felgene var fine! Ikke alt for glorete... Personlig er jeg veldig fan av de felgene som har blitt satt på endel A8er.

5880955[/snapback]

Den er mørkegrå metallikpost-18934-1144362599_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...