PuppetMaster Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Så tok min kjære Siemens m55 kvelden og det er på tide å se etter noe nytt. Jeg er ikke så kravstor av meg så det eneste jeg trenger er en god telefon som kan sende sms og ringe i "hele" verden da jeg reiser en del... Eneste begrensingen er at den ikke burde koste mer enn 1000-1500kr og den behøver heller ikke se ut som en telefon tanta mi ville brukt Kikka litt rundt men ikke klart å bli klok av alt som er der ute... :/ Lenke til kommentar
jic Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Vil du ha med abb eller uten abb? Lenke til kommentar
PuppetMaster Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Vil du ha med abb eller uten abb? 5853820[/snapback] Uten abb Lenke til kommentar
DeeWox Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Så tok min kjære Siemens m55 kvelden og det er på tide å se etter noe nytt. Jeg er ikke så kravstor av meg så det eneste jeg trenger er en god telefon som kan sende sms og ringe i "hele" verden da jeg reiser en del... Eneste begrensingen er at den ikke burde koste mer enn 1000-1500kr og den behøver heller ikke se ut som en telefon tanta mi ville brukt Kikka litt rundt men ikke klart å bli klok av alt som er der ute... :/ 5851424[/snapback] Kva med denne? Den har triband (GSM 900, 1800 og 1900) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå