Gå til innhold

[løst]Får ikke lov til å laste opp bilder mer..

Anbefalte innlegg

Får denne meldingen nå for tiden når jeg prøver å laste opp bilder.

Nødvendig plass for å laste opp ønskede fil(er) er større enn tilgjengelig plass.

Mulig å kjøpe mer web-plass i forumet ? :whistle:

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I kontrollpanelet for forumet, se under Alternativer og klikk Administrér dine vedlegg. Der kan du slette det du ikke trenger å ha liggende på forumet lenger, evnt. last opp til ditt hjemmesideområde hos din internettleverandør og link til det du legger opp der.

Lenke til kommentar
I kontrollpanelet for forumet, se under Alternativer og klikk Administrér dine vedlegg. Der kan du slette det du ikke trenger å ha liggende på forumet lenger, evnt. last opp til ditt hjemmesideområde hos din internettleverandør og link til det du legger opp der.

5851453[/snapback]

Er klar over det men bildene mine i forumet forsvinner også..

Lenke til kommentar

Jeg synes denne ordningen med en hvis kvote er bare helt teit. Er klar over at det er for å spare serverressurser, så det hjelper vel ikke så mye om vi whiner litt. Det beste egentlig bare å skaffe seg en webserver hvor du bare laster opp bildene sine. :)

Lenke til kommentar
Jeg synes denne ordningen med en hvis kvote er bare helt teit. Er klar over at det er for å spare serverressurser, så det hjelper vel ikke så mye om vi whiner litt. Det beste egentlig bare å skaffe seg en webserver hvor du bare laster opp bildene sine. :)

5851721[/snapback]

Nå er jo mange alt for late til å rydde opp i gamle bilder osv. så det så...

Inklusiv meg selv.. :blush:

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...