Jarmo Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Får denne meldingen nå for tiden når jeg prøver å laste opp bilder. Nødvendig plass for å laste opp ønskede fil(er) er større enn tilgjengelig plass. Mulig å kjøpe mer web-plass i forumet ? Endret 1. april 2006 av jarmo Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 I kontrollpanelet for forumet, se under Alternativer og klikk Administrér dine vedlegg. Der kan du slette det du ikke trenger å ha liggende på forumet lenger, evnt. last opp til ditt hjemmesideområde hos din internettleverandør og link til det du legger opp der. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 I kontrollpanelet for forumet, se under Alternativer og klikk Administrér dine vedlegg. Der kan du slette det du ikke trenger å ha liggende på forumet lenger, evnt. last opp til ditt hjemmesideområde hos din internettleverandør og link til det du legger opp der. 5851453[/snapback] Er klar over det men bildene mine i forumet forsvinner også.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg synes denne ordningen med en hvis kvote er bare helt teit. Er klar over at det er for å spare serverressurser, så det hjelper vel ikke så mye om vi whiner litt. Det beste egentlig bare å skaffe seg en webserver hvor du bare laster opp bildene sine. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Jeg synes denne ordningen med en hvis kvote er bare helt teit. Er klar over at det er for å spare serverressurser, så det hjelper vel ikke så mye om vi whiner litt. Det beste egentlig bare å skaffe seg en webserver hvor du bare laster opp bildene sine. 5851721[/snapback] Nå er jo mange alt for late til å rydde opp i gamle bilder osv. så det så... Inklusiv meg selv.. Endret 1. april 2006 av jarmo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 hvorfor gjøre det vanskelig når man har tjenester som http://imageshack.us/ ? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Grensen for maks diskbruk er nå økt til 30MB, kansje det holder en liten stund til? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg