Gå til innhold

Kan dere stemme i avstemninga?

Iris_L

Anbefalte innlegg

Jeg trenger litt "hjelp" nå, så om dere som leser denne tråden kan gå å stemme i avstemninga på denne siden, så hadde det vært flott! :):D

Jeg trenger bare hjelp til et domene navn skjønner dere. Før hadde jeg jo bare et forum og da egnet jo Dyrepraten seg fint, men så som jeg har denne siden er jeg litt i tvil. Hva syntes dere?

Tusen takk på forhånd ;)

Endret av Iris_L
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror du skal drive kampanjen din en annen plass.

5851148[/snapback]

Kampanje? Jeg prøver ikke å reklamere altså.. Jeg trenger bare hjelp til et domene navn. Før hadde jeg jo bare et forum og da egnet jo Dyrepraten seg fint, men så som jeg har siden er jeg litt i tvil.

Lenke til kommentar
Kanskje du skal formulere deg litt bedre da? ;)

5851164[/snapback]

Uff, ja jeg burde nok det.

Jeg beklager så mye. Om dette ses på som reklamering så ber jeg en moderator om å slette dette innlegget.

Takk for at dere retter meg :)

Lenke til kommentar
Jeg trenger litt "hjelp" nå, så om dere som leser denne tråden kan gå å stemme i avstemninga på denne siden, så hadde det vært flott!  :)  :D

Jeg trenger bare hjelp til et domene navn skjønner dere. Før hadde jeg jo bare et forum og da egnet jo Dyrepraten seg fint, men så som jeg har denne siden er jeg litt i tvil. Hva syntes dere?

Tusen takk på forhånd ;)

5851109[/snapback]

Det er mulig jeg er helt teit nå, men... Hva i alle verdens land og dager forsøker du å formidle? Jeg har absolutt ingen idé om hva du sier, eller ber om hjelp til. Kan du prøve å omformulere deg?

Lenke til kommentar

Jo altså, før hadde jeg bare et diskusjonsforum som het Dyrepraten. Altså man prater jo i et forum, derfor egnet Dyrepraten seg fint.

Nå som jeg også har en webside med andre ting enn bare et forum er jeg usikker på navnet til siden (domene navn). Om siden burde fortsette å hete Dyrepraten, eller om jeg burde skifte navn.

Jeg skal snart bestille domene, derfor må jeg skynte meg :)

Autofil: Skrivefeil :blush:;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...