GIMP Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Minstemann har klart å få tak i kameraet og lekt litt med det. Resulatet er at det ikke lenger er bilde under opptak (både på skjerm og søker), men kun lyd. Avspilling av tidligere opptak fungerer bra. Jeg har en Cannon MV600i. Noen som har en ide om hva som er feil og hva det eventuelt vil koste? Dekker hjemmeforsikring denne type uhell? Mvh Gimp Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 så du får bilde på skjermen da du spiller av opptak ? hmm, går det ann å slå av og på "visning" av det du filmer ? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Minstemann har klart å få tak i kameraet og lekt litt med det. Resulatet er at det ikke lenger er bilde under opptak (både på skjerm og søker), men kun lyd........Noen som har en ide om hva som er feil og hva det eventuelt vil koste?Står kameraet i automodus eller står bryteren (merket med gul sirkel) for program på P og ikke på firkanten? Dekker hjemmeforsikring denne type uhell?Kommer ann på om du har noen tilleggsforsikring, noen kaller det tabbeforsikring. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 hm, minstemann i huset her klarte å trampe av dvd-rom'en på playstation 2 maskinen her da han var 3 år ca... Vi hadde forsikring som dekket den type greier.. men kan godt henne det var bare på PS2'n og ikke sånn generelt også da.. Lenke til kommentar
GIMP Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Minstemann har klart å få tak i kameraet og lekt litt med det. Resulatet er at det ikke lenger er bilde under opptak (både på skjerm og søker), men kun lyd........Noen som har en ide om hva som er feil og hva det eventuelt vil koste?Står kameraet i automodus eller står bryteren (merket med gul sirkel) for program på P og ikke på firkanten? Dekker hjemmeforsikring denne type uhell?Kommer ann på om du har noen tilleggsforsikring, noen kaller det tabbeforsikring. 5851434[/snapback] Hei og takk for svar, den står på firkant. Jeg er rimelig sikker på at noe er defekt, ikke tving meg til å lese bruksanvisningen Lenke til kommentar
GIMP Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 så du får bilde på skjermen da du spiller av opptak ? hmm, går det ann å slå av og på "visning" av det du filmer ? 5851169[/snapback] Ikke det jeg vet. Lenke til kommentar
GIMP Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 så du får bilde på skjermen da du spiller av opptak ? hmm, går det ann å slå av og på "visning" av det du filmer ? 5851169[/snapback] Ikke det jeg vet. 5863698[/snapback] For å presiere, jeg får kun bilde av tidligere opptak, dvs ikke av de opptak som er gjort etter at det ble svart, da får jeg kun lyd. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Defekt CCD brikke. Evt. Brudd mellom CCD og bildeprossesering Kameraet må dessverre sendes til service for å bli i orden igjen. Er ikke sikkert det er minstemann sin skyld, så ikke bli for sinna på han. Canon sine billige videokamera har så tett feilfrekvens at det er helt skummelt (de videokamera som kommer inn med feil der jeg jobber, er Canon MV5xx, MV6xx, MV7xx og MV8xx). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå