espinos Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 fikk fikset det nå.. Oppgraterte omega driverne mine og enablet fast write i installasjonen.. Spillet hakker litt fortsatt, men tror det bare trengs litt tuning.. 6205291[/snapback] jeg var å tutlet litt med fast write på innstillingene i bios eller noe.. men jeg var ikke sikker på hva jeg gjorde, at jeg kulte ann litt med det siden jeg satt der med hjerte i halsen! så heller ingenting som het fast write.. kan du gi meg en link til omegadrivere?? jeg håper heller det kan komme en ny patch, som virker for meg. ellers får jeg spille det hakkete, for jeg betalte ikke 400 for ingenting god damnit! Lenke til kommentar
espinos Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) *fikset det* sorry maset, men blir så forbanna frustrert Endret 30. mai 2006 av espinos Lenke til kommentar
bloodmoney Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Har klart alle missonsa på pro nå(Silent Assassin). Knallbra spill forsatt . For dere som trenger noen Walkthroughs så er denne siden bra! http://www.hitmanforum.com/category.php?catid=65 Det er foresten mange muligheter for å gjøre oppdragene. Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Har runnet dette spillet, meget Genialt spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå