Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 En liten ting jeg lurer på, setter det under en spoilertag med tanke på at det er om slutten av spillet, så dere som ikke har kommet så langt er herved advart:Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Var på brettet med The White House og klarte det, men ble filmet, noe jeg antok ikke hadde så mye å si. Deretter kom jeg til neste brett som var min egen død, hvor jeg ikke fikk gjort noe som helst. Iogmed at han fyren i rullestolen nevnte noe om at jeg ble tatt pga at jeg ble filmet ble jeg litt irritert. Derfor tok jeg The White House brettet på nytt, uten å bli filmet, for å så komme videre til det 'brettet' hvor jeg dør, også kjent som Requim, altså det samme jeg kom til når jeg ble filmet. Det jeg da lurer på er om dette er siste brett eller om jeg dreit meg ut ved å bli filmet i The White House? 6173619[/snapback] obs! spoiler om hva som kan skje på slutten... Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): hvis diana kommer og kysser deg så er det bare og trykke w på tastaturet til han våkner og plaffe ned alle folkene som står der... det var det jeg gjorde, men nå ble jeg ikke tatt på film da... du kan se at hjerteslagene hans øker mens rulleteksten går Lenke til kommentar
EDB Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 En liten ting jeg lurer på, setter det under en spoilertag med tanke på at det er om slutten av spillet, så dere som ikke har kommet så langt er herved advart:Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Var på brettet med The White House og klarte det, men ble filmet, noe jeg antok ikke hadde så mye å si. Deretter kom jeg til neste brett som var min egen død, hvor jeg ikke fikk gjort noe som helst. Iogmed at han fyren i rullestolen nevnte noe om at jeg ble tatt pga at jeg ble filmet ble jeg litt irritert. Derfor tok jeg The White House brettet på nytt, uten å bli filmet, for å så komme videre til det 'brettet' hvor jeg dør, også kjent som Requim, altså det samme jeg kom til når jeg ble filmet. Det jeg da lurer på er om dette er siste brett eller om jeg dreit meg ut ved å bli filmet i The White House? 6173619[/snapback] obs! spoiler om hva som kan skje på slutten... Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): hvis diana kommer og kysser deg så er det bare og trykke w på tastaturet til han våkner og plaffe ned alle folkene som står der... det var det jeg gjorde, men nå ble jeg ikke tatt på film da... du kan se at hjerteslagene hans øker mens rulleteksten går 6173679[/snapback] Hvilken vanskelighetsgrad var dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 enkleste. holder nå på med normal Lenke til kommentar
EDB Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Buhu, spiller også på Rookie, men når rulleteksten er ferdig blir jeg bare senet ned i graven. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 som sagt så må du trykke på w på tastaturet mens rulle teksten går. så våkner du til live igen Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Akuratt fullført det og det var jo bare helt vilt, forresten tusen takk for tipset nukers, syntes nesten det hadde vert stiligere hvis han meid ned alle etter at han fikk motgiften men liksom "gått under jorden." Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 woo hoo blood money dompa ned i postkassa i dag, (kom meg unna moms) har spillt 4 brett alt. veldig kult. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Yes, da har jeg fullført det på Playstation 2. Hva måtte man trykker her så han våknet igjen?? Jeg syns spillet var litt kort jeg Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hehe, rått! Takk for tipset om å trykke på W, nå kan det jo komme enda et hitman spill med Mr. 47 i hovedrollen Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Neste som kommer fra 47 er vel filmen vil jeg tro. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) håper den blir mer en action Thriller eller bare en Thriller enn en action film, noe i stil med HEAT hadde vært tøft. edit: blir også meget skuffet hvis han ikke bruker en Sølv 1911(silverballer) Endret 27. mai 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Det jeg har hørt er at Vin Diesel skal være hovedrollen, han er vist en stor fan av spill-serien. Tror også at han har fått seg sånn strekkode tattoering bak i nakken. Hitman ,2007 Endret 27. mai 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 ja er alt for redd at dette blir noe dårlgi action sak. spillet fortjener en mer seriøs stemning Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Herregud, dette spillet har den beste slutten i noe spill, noengang. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Er vel ikke en italiensk, men en chilensk avis. Men hva mener du med David? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 ser du ikke at det står "tosca"? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Åja, det ja, stemmer, var den soppen også ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå