EasyRaider Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Menn, kvinner, barn, det er ikke så nøye, er jo bare et spill. Men forsåvidt, jeg er jo også glad for at målene alltid er personer av ytterst tvilsom karakter. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hva med å linke direkte til det du snakker om? Er det Gameplay 2? http://www.1up.com/do/download?cId=3149262 Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 hvor mange hitman spill finnes det? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 hvor mange hitman spill finnes det? 6045142[/snapback] Finnes 3 foreløpig Hitman: Codename 47 Hitman: Silent Assassin Hitman: Contracts Håper 4'eren blir best. I Contracts var det mange baner fra de to andre spillene. Det var litt kjipt. Men gleder meg masse. Hitman er det eneste jeg spiller for tiden Lenke til kommentar
bloodmoney Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Nå er det bare 9 dager til spillet kommer gleder meg som en unge. *Opdatert litt* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 har alt forhåndsbestilt det så det detter ned i postkassa i løpet av noen dager Lenke til kommentar
bloodmoney Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 NYHET: Demo til pc kommer om 3 dager 21 timer og 30 min. http://www.gamespot.com/promos/2006/hitman...hitman_psbox_hp Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 oi da, var vel ikke den smarteste linken du har lagt ut tenker jeg Lenke til kommentar
Greysoul Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 ehh..fikk den av en venn. helt sant. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg sliter med "Flatline" oppdraget Det er umulig å finne fram i det alkis-huset jo! Finner ikke fyren jeg skal knerte Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Synes dette spillet er konge har spilt det litt nå, og må si at jeg er mektig imonert over alle de nye mulighetene som er tilgjengelige, skal kose meg mye med denne tittelen! Ya: Post 900 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 vel har rundet det nå og jeg må si at jeg likte dette veldig godt. bane design og ai var veldig godt laget.Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): også er det alternativ slutt da heldigvis.... slik at man slipper å se det norskingen skrev i sitt innlegg her om dagen. heldigvis. likte også det systemet med å oppgradere våpnene etter hvert som du kommer ut i spilllet... hardballers med ekstra stort magasin, lyddemper, laser sikte og lettere kuler gjør de fleste banene til lek hvis du vil ha det gøy Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 vel har rundet det nå og jeg må si at jeg likte dette veldig godt. bane design og ai var veldig godt laget.Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): også er det alternativ slutt da heldigvis.... slik at man slipper å se det norskingen skrev i sitt innlegg her om dagen. heldigvis. likte også det systemet med å oppgradere våpnene etter hvert som du kommer ut i spilllet... hardballers med ekstra stort magasin, lyddemper, laser sikte og lettere kuler gjør de fleste banene til lek hvis du vil ha det gøy 6166721[/snapback] Jeg har kommet til den byen der det er sånn fest i gatene. (Nesten i starten av spillet) Hva skal jeg gjøre der?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 knerte de røde folka på kartet og stjele kofferten. men merk deg at de flytter hele tiden på seg og med koffert så blir du lett gjenkenelig. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg har kommet til den byen der det er sånn fest i gatene. (Nesten i starten av spillet) Hva skal jeg gjøre der?? 6168516[/snapback] Jeg har også kommet dit, men finner ikke de 2 som skal drepes, de som har kledd seg ut... finner heller ikke hun som skal beskyttes Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg har kommet til den byen der det er sånn fest i gatene. (Nesten i starten av spillet) Hva skal jeg gjøre der?? 6168516[/snapback] Jeg har også kommet dit, men finner ikke de 2 som skal drepes, de som har kledd seg ut... finner heller ikke hun som skal beskyttes 6171670[/snapback] som sagt følg de røde merkene på kartet. mål som skal drepes er merket rødt. hun med kofferten er litt verre men det er bare å løpe rundt og se etter en med koffert og følge etter henne helt til hun går inn i en av bakgatene hvor det da bare er og skyte henne. vil anbefale ballers med lyddemper til det oppdraget.... Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Innstalerer det nå, gleder meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 herzeleid. bare gled deg. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 En liten ting jeg lurer på, setter det under en spoilertag med tanke på at det er om slutten av spillet, så dere som ikke har kommet så langt er herved advart: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Var på brettet med The White House og klarte det, men ble filmet, noe jeg antok ikke hadde så mye å si. Deretter kom jeg til neste brett som var min egen død, hvor jeg ikke fikk gjort noe som helst. Iogmed at han fyren i rullestolen nevnte noe om at jeg ble tatt pga at jeg ble filmet ble jeg litt irritert. Derfor tok jeg The White House brettet på nytt, uten å bli filmet, for å så komme videre til det 'brettet' hvor jeg dør, også kjent som Requim, altså det samme jeg kom til når jeg ble filmet. Det jeg da lurer på er om dette er siste brett eller om jeg dreit meg ut ved å bli filmet i The White House? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå