Gå til innhold

Hitman: Blood Money info


Anbefalte innlegg

Hitman:Blood Money.

 

Game Facts:

 

Full Title: "Hitman: Blood Money"

Developer: IO Interactive

Publisher: Eidos

Release date: 26.May

Genre: Strategic Shooter.

Platforms: PC, Xbox, Xbox-360, and PlayStation2.

Official Site: http://www.hitmanbloodmoney.com

Forum: http://www.hitmanforum.com

 

Locations:

- Paris

- Rocky Mountains

- Las Vegas

- Mississippi

- The Suburbs

 

Det er kommet demo til spillet, Xbox og muligens ps2 det er jeg ikke helt sikker på.

Hvis dere ikke får til demoen er det guide her: Guide

 

Her er foresten en fin artikkel om spillet førsteinntrykk på norsk.

 

Game info:

 

Agent 47 is back and this time he's paid in cold, hard cash. How the money is spent will affect his passage through the game and the weapons at his disposal, resulting in a unique gameplay experience for each player. Powered by a new version of IO-Interactive's stunning Glacier engine, Hitman: Blood Money will deliver the most brutal and realistic simulation of the life of a merciless assassin.

 

In Hitman: Blood Money, Agent 47 finds himself in the midst of a war between two rival contract agencies. When assassins from his contract agency, the ICA, are systematically eliminated in a series of hits, it seems a larger, more powerful agency has entered the fray. Suddenly, Agent 47 loses contact with the ICA. Sensing that he may be the next target, he travels to America where he attempts to carry on with business as usual.

 

Bilder

 

Hitman:Blood Money trailer

Endret av bloodmoney
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg er veldig glad for at de går tilbake til røttene når det gjelder penger å slikt.

 

de to siste spillene hadde veldig lite finnese siden det ofte var enklest å massakrere alt som sto i sin vei, men jeg tror dette blir annerles. mere lik enern.

 

så gjør det ikke akkurat noe at grafikken ser drit fet ut, danskene har virkelig stil.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
No kids at all and no female targets.

:thumbdown: Hva er dette for noe tull. Greit nok med barn... Forsåvidt. Men at de gikk inn for å lage et spill hvor kvinnfolk ikke skal være targets syns jeg er helt tåpelig. Jeg har ingen trang til å drepe kvinnfolk på spill, men forstår bare ikke hvorfor det skal være forbudt.

Lenke til kommentar
No kids at all and no female targets.

:thumbdown: Hva er dette for noe tull. Greit nok med barn... Forsåvidt. Men at de gikk inn for å lage et spill hvor kvinnfolk ikke skal være targets syns jeg er helt tåpelig. Jeg har ingen trang til å drepe kvinnfolk på spill, men forstår bare ikke hvorfor det skal være forbudt.

6016251[/snapback]

Helt enig... KVINNEDISKRIMINERING :tease:

Lenke til kommentar

Liker Hitman serien og gleder meg til Bloodmoney kommer. Contracts var i mine øyner en flopp, siden du ikke hadde muligheter for å bestemme våpen du skulle ha i oppdragene. Hitman 1 var bra ja, men var litt "låst" ettersom du ikke kunne "bestemme" i den grad hvordan du ville utføre oppdragene. Til en vis grad ja, men gjorde du 1 liten feil for mye så var det kroken på døra. Der likte jeg H2 bedre siden du kunne enten snike deg eller springe gjennom som en skytegal rambo.

 

Håper Blood money går tilbake til sine røtter, lar deg gjøre alt du kunne i første spillet, kombinert med det andre og med de nye elementene som de lover. Gleder meg.

Lenke til kommentar

Eg digger hitman serien og håper vi får ein litt meir akrobatisk og handlekraftig hitman denne gang. Bruke verktøy og objekter til å lage "ulykker", komme seg inn i forbudte områder etc.

 

Ellers håper eg vi får meir realistisk gore, er jo tross alt ein _hitman_, hensynslaus og kynisk i tillegg... som f.eks kulehull og blodflekker som blir liggende. Dvs renslighet blir viktig for å få til eit bra hit.

 

Når det gjelder kvinnelige targets blir det litt "rart" i forhold til verdenssituasjonen i dag, siden spillet gjør krav på å vere i ein verden tett opp til dagens. Sier jo forsåvidt ingenting om at du ikkje kan drepe kvinner dog... :whistle:

Lenke til kommentar
Når det gjelder kvinnelige targets blir det litt "rart" i forhold til verdenssituasjonen i dag, siden spillet gjør krav på å vere i ein verden tett opp til dagens. Sier jo forsåvidt ingenting om at du ikkje kan drepe kvinner dog...  :whistle:

Det var liksom det, så jeg skal drepe nesten alle kvinnfolka jeg kommer over i spillet bare på trass!

 

Men alle Hitman spilla har vært kjempe kule, så dette blir fett uansett.

Lenke til kommentar

Hitman serien har et enormt potensiale. Leiemorder-konseptet er spennende, og spillene har virkelig hatt sine øyeblikk.

 

Men likevel føler jeg at det ligger mye ubrukt potensiale i spillet. 3'ern var middelmådig, mens de to første spillene slet litt med svak AI og at det var for lett å massakrere seg gjennom brettene.

 

For at Hitman skal funke optimalt trenger man: Sterk AI, bra leveldesign, naturlig plassering av items (det skal ikke bare tilfeldigvis ligge en flaske gift på et bord), bedre stemmeskuespill (Agent 47 er flink da), mer knyttende historie og muligheten til å selv aktivt planlegge/velge våpen før oppdragene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...