TRAM Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Dette syns jeg laster fortere enn Delphi, og forresten syns jeg de hadde mye nedetid. Fastmenyen i Delphi blir et stort savn - er det nevnt noe om en slik løsning på dette nye ? Prøver med en redigering... Er skeptisk på dette at man automatisk sendes tilbake til første side i topic etter posting - det står at man kan kan klikke 'her' for og lese egen melding, men da er man jo allerede på vei til første side ? Tenker på konflikt i IExplorer hvis jeg trykker linken 'her'... - har sletta signaturen fra posten, men beholdt den i profilen. [ Denne Melding var redigert av: TRAM på 2001-09-24 09:53 ] Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 "Fastmenyen i Delphi blir et stort savn - er det nevnt noe om en slik løsning på dette nye ? " Hva mener du med "fastmenyen"? MLW Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Skulle da tro at "fastmenyen" er/var venstreframen på Delphi hvor innleggene stod lista. Lenke til kommentar
hawker63 Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Jeg må hive meg på klagerne....Delphi er, så langt, MYE mer oversiktlig og greit enn dette. Trond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå