Gå til innhold

noen som liker den nye layouten ?

vo||a

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fram og tilbake?

a)Gå til forsiden på forumet

b)Hold nede shift mens du trykker på de kategoriene du gidder å lese. Trykk til slutt alt+f4

c)alt+tab deg fram til første vindu du åpna(som nå garantert er ferdig lasta) dersom ikke det du nå står i er ferdig lasta

d)gå gjennom lista med innlegg og hold nede shift mens du trykker på de interesante topicene. avlsutt med alt+f4 for å lukke første kategori.

e)Gjør det samme med alle de andre kategoriene

f)les og svar

resultat = den raskeste lesingen av et forum du noen gang har gjort :smile:

Lenke til kommentar

Savner muligheten til å markere en tråd som interessant, for senere å sjekke evt nye innspill

Har også problemer med at tråder blir markert som ulest om man skriver innlegg.

Andre tråder ser ut til å ikke bli registrert som lest (bruker ikke back knappen i webbrowseren)

Hadde vært fint om headingen også kunne gjentas nederst på siden (lettere å returnere)

[ Denne Melding var redigert av: lurerpaa på 2001-09-22 01:57 ]

Lenke til kommentar

Etter å ha brukt dette en liten stund nå er jeg litt i tvil. Selv om jeg er Infopop fan så er dette en svak kopi.

Hvorfor dette forumet skulle være "integrert med bruktmarkedet" er for meg et mysterium, men jaja.

For min del så liker jeg nok dette litt bedre enn delphi, men når jeg vet at forum som vBulletin, UBB, YaBB, Iconboard, Snitz osv er så mye bedre så kan jeg ikke være helt fornøyd.

Noe som har begynt å irritere meg litt er at hvis jeg skriver et innlegg på forum.hardware.no og en svarer via forum.digitalkamera.no så får jeg mail om dette, men blir sendt til forum.digitalkamera.no

Lenke til kommentar

Ja, faen det er eg enig i...

det er jææævli TRANGT...

kunne jo hatt 3-4 forumer i bredda her...

litt overdrevet da... men...

Quote:

On 2001-09-22 02:09, FBEN skrev:

Må klage litt jeg også da =)

Var litt "trangt" her, siden dette forumet kjører fast bredde (800?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...