vo||a Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 hva ? ingen polls , ingen søppel emne !!? [ Denne Melding var redigert av: vo||a på 2001-09-21 17:39 ] Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Hm, hvis det skulle vise seg å være et behov for dette, kan vi alltids ha et søppel-emne under "off topic". MLW Lenke til kommentar
Bug Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Nei dette likte jeg ikke. Brukernavnet var opptatt oxo. Likte det gamle bedre. Gigakisen Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 hej alle... tungvindt i begynnelsen... kanskje det blir bedre med tida... Savner alle foruma på venstre hånd.. nå blir det mye mer klikking og kikking RUNDT OMKRING for å finne noe nytt og interessant... TUNGVINDT er det... Hei. Lenke til kommentar
grendel Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 hmmm Vet ikke helt om jeg likte dette. Men men, alt er en vane. Blir sikkert bra. Lenke til kommentar
Flame Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Det tror jeg også. Men en må klikke mer frem og tilbake nå. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 fram og tilbake? a)Gå til forsiden på forumet b)Hold nede shift mens du trykker på de kategoriene du gidder å lese. Trykk til slutt alt+f4 c)alt+tab deg fram til første vindu du åpna(som nå garantert er ferdig lasta) dersom ikke det du nå står i er ferdig lasta d)gå gjennom lista med innlegg og hold nede shift mens du trykker på de interesante topicene. avlsutt med alt+f4 for å lukke første kategori. e)Gjør det samme med alle de andre kategoriene f)les og svar resultat = den raskeste lesingen av et forum du noen gang har gjort :smile: Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Jeg liker det nye forumet veldig godt. Det er nødvendig for å kunne samle forumene for de forskjellige sidene på et sted vet dere. Bare venn dere til det så vedder jeg på at dere skifter mening. Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Savner muligheten til å markere en tråd som interessant, for senere å sjekke evt nye innspill Har også problemer med at tråder blir markert som ulest om man skriver innlegg. Andre tråder ser ut til å ikke bli registrert som lest (bruker ikke back knappen i webbrowseren) Hadde vært fint om headingen også kunne gjentas nederst på siden (lettere å returnere) [ Denne Melding var redigert av: lurerpaa på 2001-09-22 01:57 ] Lenke til kommentar
Gisse Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Synes det gamle forumet virket mye mere oversiktlig. Nå må du klikke på hver kategori for å se innleggene, og du får ikke sett "alt" i samme vindu. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Må klage litt jeg også da =) Var litt "trangt" her, siden dette forumet kjører fast bredde (800?). Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Likte det gamle forumet mye bedre! Dette er så uoversiktelig så man kan få det. Må jo bla og bla for å se emner....... :/ Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Tusen takk for alle tilbakemeldinger. Vi vil fortsette arbeidet med å gjøre forumet mer brukervennlig basert på ønskene deres. MLW Lenke til kommentar
walestr Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Hei Liker ikke dette utseende nei. Ingen oversikt!! Det gamle layouten var jo grei og bruke. Her er det ingen fremtid....tror faktisk at dette forumet ikke vil overleve med denne layout! Roger [email protected] Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Helt enig. Prøvde dette først på overklokking.no, bare for å teste, og jeg må si at dette forumet er mye mer uoversiktlig ennn det gamle. Husk; Gammel vane er vond å vende! _________________ Amd Guru [ Denne Melding var redigert av: amd_guru på 2001-09-22 22:27 ] Lenke til kommentar
Ballemannen Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Jeg syns det er bra. Bare en tilvenningssak. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Etter å ha brukt dette en liten stund nå er jeg litt i tvil. Selv om jeg er Infopop fan så er dette en svak kopi. Hvorfor dette forumet skulle være "integrert med bruktmarkedet" er for meg et mysterium, men jaja. For min del så liker jeg nok dette litt bedre enn delphi, men når jeg vet at forum som vBulletin, UBB, YaBB, Iconboard, Snitz osv er så mye bedre så kan jeg ikke være helt fornøyd. Noe som har begynt å irritere meg litt er at hvis jeg skriver et innlegg på forum.hardware.no og en svarer via forum.digitalkamera.no så får jeg mail om dette, men blir sendt til forum.digitalkamera.no Lenke til kommentar
slasher2 Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 Hva med å fått layouten litt bredere? mulig den er genial til 800x600, men hadde vært fint å fått litt bredere tekstfelt. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 Jeg mener at dette er mye bedre forum. Dette forumet er delt med de andre sidene i hardware.no nettverket. Dessuten er dette feil gruppe å diskutere dette i. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 Ja, faen det er eg enig i... det er jææævli TRANGT... kunne jo hatt 3-4 forumer i bredda her... litt overdrevet da... men... Quote: On 2001-09-22 02:09, FBEN skrev:Må klage litt jeg også da =)Var litt "trangt" her, siden dette forumet kjører fast bredde (800?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå