Ulkesh Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Har lagt merke til at topicen til øverste post i "melding fra moderatorteamet" blir vist på toppen av forumet som "siste nyheter" Greit nok, men det blir litt overkill dersom saken er av negativ natur, man før følelsen av at databasen har problemer hver eneste natt, selv om posten kun gjelder for 19.03. Vet ikke om andre mener dette også ? Er kanskje mulig å legge inn en tidsramme på visning, dersom nyheten er av kortere natur ? Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Det har jeg aldri tenkt på. Et alternativ er å vise siste post fra flere fora, for eksempel Tilbakemeldinger om forumet - man kan velge hvilke fora det skal vises siste post fra. Og så kanskje kalle det noe annet enn "Siste nyheter". Det er jo tross alt et menneskeskapt fenomen. Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg foreslo for leeenge siden å slenge til startdato for tråden, men ingen som hørte på meg. Tror det hadde vært en finfin løsning Siste nyheter: Databasen hadde tekniske problemer i natt - 19/03-2006 : 05:35 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Da har jeg hørt på dere Det ligger nå inne en "timer" som sørger for at en nyhet kun vises i 14 dager. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg