Gå til innhold

ActiveSync finner ikke nye PDA'er

knuthfk

Anbefalte innlegg

Har et knippe DELL X51V jeg skal sette opp med div programvare. Fungerte greit på den første etter at jeg hadde installert medfølgende programvare. Men nå finner ikke ActiveSync de neste. Vanligvis skal det gå greit å sette opp "guest partnership" bare ved å la alt gå automatisk når man kobler til dockingen. Men har prøvd å søke på alle porter, inkl IR og BT, men PCn kobler ikke til PDAen. Hva gjør jeg galt? Tungvint å installere CDn for hver PDA...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker AS versjon 3.7.1. Mulig dette ikke er siste versjon, men det skal nå fungere likevel. Kunne hvertfall synce mange PDAer som gjester på en versjon jeg brukte for halvannet år siden. Vet ikke hvor svikten ligger i oppsettet nå. AS versjonen er den som fulgte med PDAene, så det er ikke noe feil med kompatibiliteten med WM 5.0.

Sitter fremdeles og knoter..

edit: har installert versjon 8.0, men det hjalp meg ikke mye det heller :nei:

Endret av knuthfk
Lenke til kommentar

kanskje du har nådd grensen for antall pdaer du kan koble til? prøv med en annen maskin. Evt så går det vel ann å lage backup av den ene pdaen med sprite backup på ett minnekort og så laste backupen på alle de andre (i håp om at det blir litt som ghosting), men jeg har ikke testet det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...