ThaMezzy Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Jeg har 3 sata harddisker i min maskin. Alle tre kommer som Removable devices. Det lille ikonet med grønn pil som kommer nederst. Dere vet hva jeg snakker om. Hvordan kan jeg få de til å ikke stå der bortsett fra å koble harddiskene ut? For de skal da virkelig ikek stå der? Vet jeg har lest dette her på forumet før, men fant ikke igjen posten. Takker for all hjelp! Endret 1. april 2006 av ThaMezzy Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Tar jeg ikke helt feil er SATA hot-swappable, og kan derfom dukke opp sånn. Dersom du høyre-klikker "Start" - "Egenskaper" - "Oppgavelinje" - "Tilpass" så kan du sette handlig for hver ikon, alltid vise eller alltid skjule. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 For de skal da virkelig ikek stå der?5850603[/snapback] Det stemmer det Ulkesh sier, de skal stå der. Det er helt normalt og nødvendig for å kunne bruke hotswap-funksjonaliteten. Lenke til kommentar
ThaMezzy Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Ok. Siden før jeg kjøpte nye PC deler så sto de ikke der. Det er vel egentlig samma. Bare alt funker. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå