Gå til innhold

The Sopranos - Season 6 m/spoilers.

Anbefalte innlegg

Nye dama til AJ er en administrator på byggeplassen, nye dama til Chris er antakelig bare ei han har klart å hooke opp med, de to østeuropeerne er tyrkere, skulle jeg mene. De er kriminelle og har enkelte foretak med felles interesser med mafiaen (de drepte også en kar inne på nattklubben til Adriana i sesong 5).

Forresten, kan ikke Dotten slenge opp en poll om hva vi syns om Sopranos sesong 6 Del A?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn, da var episode 12 sett.

Første som surrer rundt i mitt hode er hvordan AJ klarer å dra sånne heite damer? =(

Og hvorfor Chris er utro, etter han akkurat har giftet seg og kona venter barn? Idioti.

Jaja, brygger til noe stort, og jeg gleder meg.

Lenke til kommentar

Vent nå litt, er ikke dama til aj hun samme som er med tony når han får den telefonen om bomba i begynnelsen. Kan Tony ha betalt henne for å gjøre aj mer mann? Trengs tydeligvis hvis Tony har planer for han. Og dama til Chris graver vel mye til bare å være ei vanlig dame han tilfeldig hooket opp. Tror ikke hun var tilfeldig på AA møte og traff på Cris.

Mener du at de to tyrkerene er akkurat de samme som drepte han karen på nattklubben til Adriana? Sesong 5 ble borte, må laste den med igjen..

Lenke til kommentar
Vent nå litt, er ikke dama til aj hun samme som er med tony når han får den telefonen om bomba i begynnelsen. Kan Tony ha betalt henne for å gjøre aj mer mann? Trengs tydeligvis hvis Tony har planer for han. Og dama til Chris graver vel mye til bare å være ei vanlig dame han tilfeldig hooket opp. Tror ikke hun var tilfeldig på AA møte og traff på Cris.

Mener du at de to tyrkerene er akkurat de samme som drepte han karen på nattklubben til Adriana? Sesong 5 ble borte, må laste den med igjen..

6260589[/snapback]

Tror nok ikke tony hadde fått en neger til og gjøre aj mer mann :!: Husker når Meadow tok med hjem han negeren hun møtte på skolen. Det likte ikke Tony nei, hehe..

Og ja det er de samme som drepte han på nattklubben til Adriana.

Lenke til kommentar

Neger? Nei, fra Puerto Rico. Dominikansk republikk. Latinamerikaner. Så ikke ut som Tony hadde så mye imot henne, han nærmest forsvarte henne når Carmela kritiserte forholdet hennes til aj . "At least she is a chatolic".

Endret av hexxx521
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Sånn, da var episode 12 sett.

Første som surrer rundt i mitt hode er hvordan AJ klarer å dra sånne heite damer? =(

Og hvorfor Chris er utro, etter han akkurat har giftet seg og kona venter barn? Idioti.

Jaja,  brygger til noe stort, og jeg gleder meg.

6260303[/snapback]

Fordi det ligger i Chris sin natur. Dessuten er jo det helt akseptabelt mafiafolkene i mellom å ha elskere.

[edit] Det som irriterer mer er at han ikke klarer å legge dopet på hylla. Det er jo liksom han som skal overta etter Tony.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Neger? Nei, fra Puerto Rico. Dominikansk republikk. Latinamerikaner. Så ikke ut som Tony hadde så mye imot henne, han nærmest forsvarte henne når Carmela kritiserte forholdet hennes til aj . "At least she is a chatolic".

6263021[/snapback]

Tror nok han var glad for at AJ hadde funnet seg en dame i det hele tatt. Han synes jo at han ikke er mandig nok etc. Men husker at Tony ikke var så begeistra da Meadow hadde funnet seg en neger.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
"The Sopranos has enjoyed six successful seasons — filming began on the last 8 episodes in July 2006 - they are scheduled to be broadcast starting in March 2007.[1]"

7117748[/snapback]

Pokker. Trodde de kom ved juletider. Får bare smøre meg med tålmodighet da.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...