Gå til innhold

The Sopranos - Season 6 m/spoilers.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg synes hele "Vito er homo" greien var en artig liten greie ved siden av den vanlige handlingen i tidligere sesonger, men jeg syns at hele greien fikk for mye plass. Håper sesongen tar seg opp, og det noe kraftig. Er så vanvittig skuffet til nå...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Det kan være fordi at jeg ventet så lenge og gledet meg så masse at det ble skuffelse... Jeg forventet en ny favorittepisode hver episode liksom.. Når det kommer i en frekk boks får jeg sette meg ned foran TVen og bruke god tid på det, i stedet for å se det på en liten dataskjerm. Det kan være medvirkende årsak.

Lenke til kommentar

Jesus H. Christ!

Sopranosgame.jpg

Om antall episoder og sesong 6 fra Wikipedia:

# Season 6 (Part One) - Sunday 12 March 2006 – Sunday 4 June 2006 at 9:00 pm

# Season 6 (Part Two) - January 2007

Det ser altså ut at "Første del" av sesong 6 bare har 12 episoder... "Kaisha", den 12. episoden, kommer 4. juni (i går var det pause).

Sesong 6 del 2 kommer altså januar neste år og vil fungere som en avslutning for Sopranos, tror jeg.

Lenke til kommentar

Det stemmer nok at sesong 6 vil bli delt opp i to deler.

Skjønner dog ikke hvorfor dere gidder å se disse nye ses.6 episodene via nedlasting. Selv venter jeg til det kommer på nrk til høsten, bedre kvalitet, og kun mulighet for å se episode i uken. -Bevarer spenningen bedre synes jeg...

Lenke til kommentar
Det er ikke stor forskjell i kvaliteten. Jeg ser episodene på tv med klart bilde og god lyd. I løpet av våren har jeg kun fått muligheten til å se det i uken, én ad gangen. Akkurat samme spenning som hvis jeg hadde fulgt med på NRK.

6210657[/snapback]

qft.

Dessuten er det stress å huske datoer, klokkeslett etc. fordi det går på tv.

Lenke til kommentar
Det er ikke stor forskjell i kvaliteten. Jeg ser episodene på tv med klart bilde og god lyd. I løpet av våren har jeg kun fått muligheten til å se det i uken, én ad gangen. Akkurat samme spenning som hvis jeg hadde fulgt med på NRK.

6210657[/snapback]

Jau , de hdtv rippene er krystallklare rips. Får de også med ac3. Jeg ser de på 100" lerret med 720p oppskalering og 20cl whisky med 2 isbiter. :thumbup:

Bedre enn tv signalet ivertfall, med digital dekoder snakker vi bedre kvalitet men den har jeg levert inn fordi de er supertrege ! Ivertfall de fra upc.. :no:

Neste episode:

http://www.tv.com/the-sopranos/kaisha/epis...05/summary.html

Lenke til kommentar
Noen som har sett den nye episoden da? Har ikke fått sett den enda, tar det etter jeg er ferdig med eksamen idag.

6250775[/snapback]

Jepp har sett den jeg. Men skal ikke spoile noe, siden du ikke har sett den :p Blir mange kjedlige mandager fremover nå ja, uten sopranos :hrm:

Endret av BeNeFit
Lenke til kommentar

Det var ingen sesongavslutning, ettersom sesong 6 har 8 bonusepisoder til å konkludere hele serien (strengt talt sesong 6 del 2). Ettersom episoden sluttet med et juleselskap, kan vi regne det som halvveis, på en måte (Sopranos-sesongene pleier ikke å slutte i juletida). Alt i alt en helt grei episode, med høydare som involverte den ekstremt hissige Phil Leotardo (en av mine favorittrollefigurer) og AJ som fikk seg noe ;)

Endret av cun
Lenke til kommentar

Jøss, et norsk sopranos forum!! Sesong 6 har vel vært en del tam i forhold til forventningene, men jeg ser også at det er vannvittig mange spørsmål for hva som kan skje i de 8 siste episodene. Underveis var jeg litt drittlei hele vito, kjedelig figur, men det er han som er hovedgrunnlaget for enn sannsynlig mye bedre avslutning på serien. D.v.s mer intriger, vold og drap.

Er så mange ting jeg lurer på, som hvem er dama til aj, nye dama til Chris, de to østeuropeerrene? som hilste til Tony på bada bing? Er de "feds", eller kan de ha en slags tilhørighet til new york, med planer om å whacke noen?

Lenge til 7 januar, imens får jeg kose meg med å se beste tv serien som noen gang er laget. Skal se alle episodene noen ganger til inntil da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...