Gå til innhold

The Sopranos - Season 6 m/spoilers.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen som la merke til at AJ begynner å få "panic attacks"

?

6027082[/snapback]

La merket til det, men fikk ikke han det en gang før også ? På fotball banen ?

6027672[/snapback]

Yup! Anthony har fått panic attacks to ganger før som jeg kan huske, på vei til militærskolen i full uniform foran kjøkkentrappa samt på fotballbanen når han fikk ros av treneren..

Likte ikke helt forrige episode heller jeg, veldig til "brokeback mountain" det har vært til nå i serien. Ikke var det noe særlig til Paulie heller.. :hmm:

Får håpe på bedre fart i sakene neste ep, nå må ikke serien spore av mere! :D

Lenke til kommentar
Hahaha Norwegian Folkdance. Jæveli bra. Synd hvis det viser seg at Paulie har kreft.

6080016[/snapback]

Var vel heller bayerske folkedrakter, men men.. Bayern og Norge er jo på samme kontinent. ;).

Fikk også endelig se hva som skjedde mellom Chris og T når Adriana la seg til å sove me fiskene..

Lenke til kommentar

Det som ofte er digg med Sopranos er det små detaljene.. som i den siste episoden, hvor det i nesten alle scene er noen som spiser eller drikker noe.

Det er vel og pga Vito sin overtro at han går til bake til 'moren', fordi han er redd for at han har fått kreft, osv.

Det ryktes også at det kommer en rimelig stygg voldtekts scene i løpe av sesongen, uten at jeg vil si hvem som er involvert, den var faktisk så røff at det var mange som gikk fra settet når den ble spilt inn. (dette iflg http://www.aintitcoolnews.com/

Og kun 3 episoder igjen, før pause til 2007. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...