Gå til innhold

The Sopranos - Season 6 m/spoilers.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sett episode 7 nå. Morsom episode, med Artie i fokus. Har alltid hatt sansen for Artie, selv om han ikke har så stor rolle.

Fett at de har fått inn Ben Kingsley og Lauren Becall til å gjestespille som seg selv, tviler på at så mange andre serier kunne fått til det :cool:

Lenke til kommentar
Artie fatter ikke at han er pågående og er frekk i kjeften mot Tony. Artie burde for fuck sake havne på gata eller på intensiv avdelinga på sykehuset.

I tillegg til det takker han nei til masser av tilbud fra Tony. Tony burde rett og slett drite i han og la Benny sende noen på han.

5984546[/snapback]

Må jeg komme opp til deg og slå deg? :!:

Artie og T har vært bestekompiser i mange år, såklart setter han pris på vennskapet + at han er lojal mot han, spiser alltid på Vesuvio.

Lenke til kommentar
Ehm? vel virka ikke som det i den forrige episoden da når kona til tony og tony spiste på annen restaurang som var bedre.

5984694[/snapback]

De spiste der pga det var konfirmasjonen til sønnen til en av NY-gutta tror jeg. Dessuten syntes Carmella ikke det var noe særlig godt der.

Lenke til kommentar
Nabb, er det noen som skal dø er det Benny. Stygg fyr, utro mot kona, og selvgod til tusen. Artie eide han i slåsskamp.

5984521[/snapback]

LOL, samtlige mafiosoer i serien er da det, så det er nå ikke et argument.

Var FHUN episode. Egentlig litt absurd de greiene med Ben Kinglsey og Lauren B, men misa like.

*Hånd i gryte* Yummie

Lenke til kommentar
Nabb, er det noen som skal dø er det Benny. Stygg fyr, utro mot kona, og selvgod til tusen. Artie eide han i slåsskamp.

5984521[/snapback]

LOL, samtlige mafiosoer i serien er da det, så det er nå ikke et argument.

Var FHUN episode. Egentlig litt absurd de greiene med Ben Kinglsey og Lauren B, men misa like.

*Hånd i gryte* Yummie

5992259[/snapback]

Joda :( Slemt å cheate på sin trofaste =( Men fortsatt mener jeg Benny burde dø fremfor Artie =(

Morsomt med "Wanna try a Martina? It`s a margarita from Albania" HAHA!

Lenke til kommentar

Jeg er ikke noe fan av disse filmdrømmene til Chris, enten det er teater, film, musikk eller manusskriving.. Synes det er helt på siden av hva serien bør handle om..

Mer Paulie, pengeinnkreving og livsfilosofi! ;).

-------------------

Silvio "His brains are splattered all over the seat."

Paulie "Joey peeps? Couldn't have been too much to clean up."

Paulie "Vito! Where the f#$% is my Tupperware?"

Sal "What did I ever do to this guy?"

Paulie "They release these fucks from the can. Obviously, he wasn't reabullated."

Tony "Where the fuck you been?"

Chris "Highway was jammed with broken heroes on a last chance power drive."

Tony "Like Popeye says, I yam what I yam."

Carmela "Well I didn't marry a cartoon"

Lenke til kommentar
Var en FHUN episode i dag. Mer om Vito <3

AJ er sønnen fra helvete (eller demon from heaven :wee:)

6021225[/snapback]

Grom episode idag ja, som vanlig. Fett at Tony satte AJ på plass, haha, jeg må le: Attempting murder, slipper fri samme kveld. Forbanna bra.

Lattis med Vito og elskern. Brokeback Mt. 2 anyone? :!:

Flott at Tony nesten holdt seg i skinnet, fæl uvane det der med å være utro.

BTW: AJ hadde Tool-plakat på rommet <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...