Gå til innhold

The Sopranos - Season 6 m/spoilers.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Famtastisk episode, selv om det ikke skjedde så mye, så var det feel og flow hele veien.

Haha, morsomt at Chris og T snakket om Muhammed-tegningene :w00t: Sopranos og detaljer :love:

"What`s the issue?" "He`s a faaaaaaag" :D

"Well, I like the lesbian thing with Jennifer Biel "

Tony har så mange gullkorn :)

Må bare legge til at Melfi og Carmella holder seg godt begge to og at Meadow er HOT HOT :)

Blir spennende å se hva de gjør med Vito, personlig tror jeg at de ikke gjør en dritt med han, han har unger og de vil ikke ødelegge barndommen deres.

Lenke til kommentar

Ja Vito var i en småby. Tror ikke de skal slite så mye med og finne han nei. Om de vil finne han da! hehe, det spørs om de godtar han eller ikke, blir spennende og se :p Men jeg tror nok Tony velger og la han leve, pga familien hans. Men han blir nok ikke og se i Sopranos crewet igjen nei.

Lenke til kommentar
Hvor var det vito var når vi så han? I en liten småby eller hva?

Kan jo også tenkes at de finner Vito ettersom at han lot fettern eller hvem det var til hu som drev det hotellet han sov på taue bilen hans?

A surprising connection MAY be revealed.

5940706[/snapback]

Var oppi New Hampshire, oppe ved Massachusets / Rhode Island, noe sånt.

Tror ikke Tony knærter Vito nei, han tjener bra penger og er lojal. Men det er litt av et dilemma han har fått seg selv oppi.

Lenke til kommentar
Superlol med Vito i det lærkostymet.

De to siste episodene har vært bra, som Sopranos ofte er. Syns det er en interessant problematikk de tar opp når det gjelder faggots og folk som har noe imot dem. Sopranos: Samfunnskritikkprogram nr 1 :wee:

5951789[/snapback]

Hehe, ja jeg flirte godt da jeg såg Vito i lærkostymet! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...