NightKeeper Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Har erget meg over at vi Sopranos-frelste ikke har hatt noen tråd å diskutere den nye sesongen i, så jeg laget liksågodt denne. Til nå er det vist tre episoder av denne sesongen - Members Only, Join the Club og Mayham. Sopranos sendes hver søndag på HBO kl. 9.00 PM eller 21.00 på norsk. Piratene gjør episodene tilgjenglige et-par timer etterpå. På http://www.hbo.com/sopranos/ finner en masse fin info om serien, slektsskap, episoder etc. Har tenkt til å legge til mer i denne førsteposten, men jeg syntes det var greit å f å den opp først Endret 1. april 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Drømmescenen i episode 2 var interessant. AJ har fått seg langt hår, gitt. Hva vil skje med onkel Junior nå, mon tro? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Drømmescenen i episode 2 var interessant. AJ har fått seg langt hår, gitt. Hva vil skje med onkel Junior nå, mon tro? 5850516[/snapback] Tror Tony bestemmer seg for å kverke Junior, han er åpenbart ustabil og forteller hemmeligheter som ikke må komme frem i lyset. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Ja, men det somblir spennans om han i såfall gjør det er hvordan? er jo også en viss sjanse for at AJ dreper junior. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Episode 69: "The Fleshy Part of the Thigh" er ute i natt. Den lille kjernen av Sopranos-tilhengere gleder seg selvsagt! Skal bli spennende å se hvordan Tony forholder seg til Junior. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jepp for bare håpe at kjernen med Sopranos fans på detta forumet hoper seg opp Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Når kommer episoden ut i USAnia? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Når kommer episoden ut i USAnia? 5856736[/snapback] Kan ikke tidsforskjell sånn i hodet, men den kommer 9.00 PM Eastern time / NY. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Da var episode 4 sett, meget bra sådan. Fikk litt Godfather-feelingen når Tony ligger på sykehuset og all info kommer til han. Akkurat som Brando i part 1 Festlig da Bobby skyter b-rappern pga. ekstra pr Sopranos-humor Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Var nok en bra episode. Var artig da Paulie gråt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hehe var tidig! Det er dog deilig at han er ute av sykehuset nå. Blir vel litt mer action nå tenker eg. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Syns håndgestikuleringen til Paulie når han skal understreke et poeng er grisetøff! Er ikke bare pekefingeren han retter mot personen, men også lillefingeren. Mulig han har gjort det hele tida, men jeg har ikke lagt merke til det før episoden i dag. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Håper Paulie skværer opp med "mora". Ho er jo så søt! Jeg syns det er veldig kult at Frank Vincent også har blitt med i serien (siden starten av S05, men læll). Frank Vincent iz da man! Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Blir litt mange sopranos tråder nå Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Det kan aldri bli for mange. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Ny episode i natt og alle barn gleder seg. Mr & Mrs. John Sacrimoni request.. Johnny files a petition to attend his daughter's wedding and Tony hires a new bodyguard. Lenke til kommentar
_richter_ Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Ny episode i natt og alle barn gleder seg. Mr & Mrs. John Sacrimoni request.. Johnny files a petition to attend his daughter's wedding and Tony hires a new bodyguard. 5894687[/snapback] Yupp, og episoden ble lagt ut i natt av en ivrig sjel ser jeg klokken 03:21:02. Det blir nok whisky med is og sopranos i kveld ja! Paulie fikk jo "overtalt" Salvation arvingen til å gi ham de 4000$i måneden det kostet å ha ex-mor si på aldershjemmet. Det blir også spennende å se om denne Russ bastarden dukker opp senere i programmet, Bobby blir nok hevnet av venner av rap duden som ikke var klar over at det var avtalt spill samt at Anthony prøver å drepe junior. Lenke til kommentar
_richter_ Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Advarsel Spoiler for Ep6! http://hosted.ap.org/dynamic/stories/N/NY_...EMPLATE=DEFAULT Vito, the fag . Men det visste vi jo fra sesong 5... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Bra episode ja. Lattis da Vito ble busted med lærkostyme på homsebaren, haha. Og T da, fyren er skrudd. Post nr. 1000 dediseres til tidenes beste tv-serie!! Endret 11. april 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå