Gå til innhold

The Sopranos - Season 6 m/spoilers.

Anbefalte innlegg

040606_sopranos_hmed_9p.hmedium.jpg

Har erget meg over at vi Sopranos-frelste ikke har hatt noen tråd å diskutere den nye sesongen i, så jeg laget liksågodt denne.

Til nå er det vist tre episoder av denne sesongen - Members Only, Join the Club og Mayham.

Sopranos sendes hver søndag på HBO kl. 9.00 PM eller 21.00 på norsk. Piratene gjør episodene tilgjenglige et-par timer etterpå.

http://www.hbo.com/sopranos/ finner en masse fin info om serien, slektsskap, episoder etc.

Har tenkt til å legge til mer i denne førsteposten, men jeg syntes det var greit å f å den opp først :thumbup:

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Drømmescenen i episode 2 var interessant. AJ har fått seg langt hår, gitt. Hva vil skje med onkel Junior nå, mon tro?

5850516[/snapback]

Tror Tony bestemmer seg for å kverke Junior, han er åpenbart ustabil og forteller hemmeligheter som ikke må komme frem i lyset.

Lenke til kommentar

Syns håndgestikuleringen til Paulie når han skal understreke et poeng er grisetøff! Er ikke bare pekefingeren han retter mot personen, men også lillefingeren. Mulig han har gjort det hele tida, men jeg har ikke lagt merke til det før episoden i dag.

Lenke til kommentar
Ny episode i natt og alle barn gleder seg.

Mr & Mrs. John Sacrimoni request..

Johnny files a petition to attend his daughter's wedding and Tony hires a new bodyguard.

5894687[/snapback]

Yupp, og episoden ble lagt ut i natt av en ivrig sjel ser jeg klokken 03:21:02.

Det blir nok whisky med is og sopranos i kveld ja!

Paulie fikk jo "overtalt" Salvation arvingen til å gi ham de 4000$i måneden det kostet å ha ex-mor si på aldershjemmet.

Det blir også spennende å se om denne Russ bastarden dukker opp senere i programmet, Bobby blir nok hevnet av venner av rap duden som ikke var klar over at det var avtalt spill samt at Anthony prøver å drepe junior.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...