Lucent Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg formaterte pc'n min igår etter vedvarende problemer med att dataen klikket etter ca 1time med wow, og nå har jeg installert alle mulige skjerm kort drivere og allikevel kommer det så mye artifacts att det er komplett umulig og spille, prøver laste opp et bilde her som vedlegg (vet ikke om det funker) men det kommer vegger, trær, streker, svarte hull over alt jeg kjører et xfx 6600gt , 2.6ghz celeron og 1024ddr 333mhz Hadde håpet noen hadde noen forslag for var jo ikke sånn før på forhånd takk Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hørtes kipt ut Slikt pleier å skje med meg når jeg klokker for mye, du har ikke klokka det? Test med skjermkortet til en venn. Lenke til kommentar
Lucent Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Niks, har aldri klokket det og spillt tyngre spill som HL2 , F.E.A.R osv uten problemer før.. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg fikk slike problemer i WoW når RAM'en begynte å bli oppbrukt samt høye temperaturer på cpu. Kanskje noe du kan sjekke? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Råtips: Sjekk at vifta på skjermkortet fremdeles går rundt, kan være varmeproblem. Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Høres ut som om noe ikke er som det skal med skjermkortet ditt. Har hørt at det kan skje mye rart med 6600gt-kort selv om mitt fortsatt funker som det skal. Lenge siden du kjøpte det? Test med skjermkoret til en venn da! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Sjekk bios! Installer også sisoft sandra og sjekk at alt er stilt inn på standard innstillinger! Samme skjedde med meg og da var fsb'en blitt auto-klokka som førte til slike problemer! Håper det løser seg! Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Råtips: Sjekk at vifta på skjermkortet fremdeles går rundt, kan være varmeproblem. 5850486[/snapback] Når du sier det så fikk jeg mine problemer i samme perioden som PSUen tok kvelden. Sikkert derfor jeg fikk de høye temperaturene. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Tja, er nok bare et tegn at du skal slutte med WoW før du blir avhengig Lenke til kommentar
Lucent Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Tja, er nok bare et tegn at du skal slutte med WoW før du blir avhengig 5850494[/snapback] Da skulle det tegnet komt for noen måneder siden Lenke til kommentar
Lucent Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 tenkte jeg skulle melde ifra om att en kompis ba meg laste ned power strip, og det viste seg att memory clock var klokket fra 500 - 675mhz og engine clock fra 300 - 400mhz og V-sync sto på :S men ser bra ut nå, endel lagg (av en eller annen grunn) men uten artifacts, fyrte også opp 2x80mm delta vifter så den skal være kjølig nok takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå