Rolli Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hallo! Har kjøpt meg nytt skjermkort xfx 7600gt exstreme edition. Har hovedkort Asus A8n-e og In win kabinett Iw-x710-atx. Har ledig pci express slot på hovedkortet men ser at jeg må koble til en strøm kabel til skjermkortet. Hva trenger jeg av kabel? finner ikke noe som passer fra Psu. Jeg som er blind eller trenger jeg en overgang? Kan jeg kjøre kortet uten denne tilkoblingen? Takk for alle svar! Mvh Rolli Lenke til kommentar
Rolli Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Hallo! Har kjøpt meg nytt skjermkort xfx 7600gt exstreme edition. Har hovedkort Asus A8n-e og In win kabinett Iw-x710-atx. Har ledig pci express slot på hovedkortet men ser at jeg må koble til en strøm kabel til skjermkortet. Hva trenger jeg av kabel? finner ikke noe som passer fra Psu. Jeg som er blind eller trenger jeg en overgang?Kan jeg kjøre kortet uten denne tilkoblingen? Takk for alle svar! Mvh Rolli 5850302[/snapback] Noen som kan svare på dette?? Lenke til kommentar
mndctrl Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hallo! Har kjøpt meg nytt skjermkort xfx 7600gt exstreme edition. Har hovedkort Asus A8n-e og In win kabinett Iw-x710-atx. Har ledig pci express slot på hovedkortet men ser at jeg må koble til en strøm kabel til skjermkortet. Hva trenger jeg av kabel? finner ikke noe som passer fra Psu. Jeg som er blind eller trenger jeg en overgang?Kan jeg kjøre kortet uten denne tilkoblingen? Takk for alle svar! Mvh Rolli 5850302[/snapback] Noen som kan svare på dette?? 5853818[/snapback] Du kan nok ikke kjøre kortet uten egen strømforsyning, nei. Det du trenger er en overgang. Det burde fulgt med en slik overgang da du kjøpte kortet? Sjekk eska en gang til Ellers står nok alt dette i manualen til kortet du kjøpte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå