Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ny pc,. 27k, får ikke bilde på skjermen :S

Anbefalte innlegg

Skal gjøre dette kort, siden jeg må dra hjemfra om 5 min.

Vel, jeg har kjøpt en ny pc. X2 4400, X1900Xt, 2gb ram. Samt tagan psu.

Nå har jeg satt sammen alt og når jeg starter maskina, kommer ikke bildet på skjermen opp. Alt annet høres greit ut ( utenom x1900xt som bråker som FY ).

Peiling på hva som er galt her?`Har koblet til pci-e kontakten på skjermkortet. Psu`en skal være bra nok den. kosta jo 1100kr...

Trenger hjelp her. Brukt så mye penger, så funker ikke maskina.

skal sjekke tråden imorgen. skal "feste"... men i humøret jeg er i nå blir ikke dette helt 100 %...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hadde samme problem med min pc etter at jeg flytta den fra et kabinett til et anna...... da var det hk som var gåent men jeg ville prøvd litt anna før jeg kjøpte nytt var jeg deg..... har du prøvd clear cmos f.eks?(vet at den er ny men det er et forsøk verdt.....)

Lenke til kommentar

Da var jeg hjemme igjen.

Zinnix: Ja, kontakten sitter i. Den heter visst pci-express , det er hvertfall det som står på den.

Effikan: Hvordan skal jeg sjekke om hk`et og andre komponenter har nok strøm?Det er jo en 580W psu, så det burde holde i lange baner!Jeg skal sjekke minne strax.

CsVirus: Hm, håper det ikke er noen komponenter som er defekte her. tar jo så lang tid å sende i retur :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...