Straydog Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hypp å se en skikkelig bra komedie - syns det produseres så mange stereotypier om dagen. Noen som kan anbefale? Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 hmmm, de beste komedier jeg har sett er: Scary Movie 1, American Pie 1, 40 year old virgin, Space Balls, Er nok flere, husker ikke alle nå. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Eksperten kommer inn på banen.. Opplest & vedtatt: Monty Python med The Holy Grail og Life of Brian. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg synes Kung Pow stiller sterkt. De andre over her er bra også. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 "A fish called Wanda" er min soleklare favoritt gjennom tidene, selv om jeg også liker Monty Python, "Buffy the vampire slayer" (den med Kristy Swanson), "Shaun of the dead" og "Kopps". Liker også en del andre komedier jeg regner med trådstarter legger i kategorien stereotyp. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Monthy Python: Life of Brian deluxe Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hypp å se en skikkelig bra komedie - syns det produseres så mange stereotypier om dagen. Noen som kan anbefale? 5850150[/snapback] Her har jeg noen forslag. Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hypp å se en skikkelig bra komedie - syns det produseres så mange stereotypier om dagen. Noen som kan anbefale? 5850150[/snapback] Her har jeg noen forslag. 5850922[/snapback] Steffe-mannen sitt forslag Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Får å unngå "nå om dagen", hva med disse: * Some like it hot - Billy Wilder, med Marilyn Monroe, Jack Lemon og Tony Curtis * Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb - Stanley Kubrick, med Peter Sellers, Peter Sellers og Peter Sellers, og George C. Scott Men det kommer jo litt an på om du ønsker plain humor eller det litt mer sorgmuntre, som for eksempel: * Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain * La Vita è bella Og om du vil lenger tilbake i tid er det jo masser å øse av. Geir Endret 1. april 2006 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg vil si at Spun er en av de bedre filmer jeg har sett.. om det bli kategorisert som komedie er jeg litt usikker på.. Men morsom er den ihvertfall om du liker dopfilmer Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Monty Python and the Holy Grail. Ingen over, ingen ved siden. Når vi får muligheten til å slette ting fra hukommelsen som i Eternal Sunshine, skal jeg slette Holy Grail, slik at jeg får se den for første gang igjen... EDIT: Siden du sannsynligvis har sett den allerede, kan jeg heller anbefale Clerks. Vanvittig morsom og sær film. Endret 1. april 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Haha, jeg så Shaun Of the Dead istad og jeg må si: Jeg lo så jeg grein Genial film! Lenke til kommentar
KinG^KaoZ Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 The Anchorman, Monty Python and the Holy Grail og Bad Santa Noen av mine favoritter iallefall. Lenke til kommentar
walla Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 my sassy girl, beste romantiske komedien ever hvis du likte american pie må du nesten se sex is zero begge filmene er koreanske. ser sjeldent på amerikanske filmer lenger etter at jeg oppdaget at koreanerne kan virkelig lage film Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 The Royal Teenenbaums og Dr. Strangelove Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Var faktisk like før jeg døde av "Liar Liar" med Jimmy på kino. Holdt nesten på å dø faktisk ... morsom enda den! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Var faktisk like før jeg døde av "Liar Liar" med Jimmy på kino.Holdt nesten på å dø faktisk ... morsom enda den! 5853331[/snapback] Er det den som kalle lystløgneren på norsk? Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Slenger meg med på denne.. Må nok se noen her jeg og Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Cheech and Chong filmene. Har kun sett 2, men syns det er fantastisk morro. Liker du Leo fra "That 70s Show" trur eg det kan falle i smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg