shrek_2 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Er det mulig og få bytta kjøler på skjermkort uten og miste grantien? Har ikke kjempe lyst til å miste garantien på et skjermkort til nærmere 3000kr. Tenkte på en vf700 på et 7900GT. Lenke til kommentar
shrek_2 Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 det går fint det 5850146[/snapback] mister man ikke garantien når man bytter kjøler da? Lenke til kommentar
shrek_2 Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 (endret) det går fint det 5850146[/snapback] mister man ikke garantien når man bytter kjøler selv da? 5850429[/snapback] Hmm. Her skjedde det no rart Endret 1. april 2006 av shrek_2 Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Det er nok litt mer komplisert enn som så. Spørsmålet her er jo hvem som skal dekke en eventuell skade som oppstår etter du har bytter orginal kjøleren. Det avgjørende er da om skaden skyldes deg eller forhold på din side. Dersom skaden kan knyttes til din utbytting av kjøleren vil jeg tro du står på bar bakke. Ville skaden imidlertid oppstått uansett, har du fortsatt rettighetene etter forbrukerkjøpsloven i behold. Hvem som har bevisbyrden for at skaden er/eventuelt ikke er knyttet til utbytting av kjøler vet jeg ikke. Kanskje noen andre har peiling? Lenke til kommentar
AmdTommy Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 har levert inn "masse" hardware med uorignal kjøling å aldri hørt ett pip jeg.. spurt i butikken åsså jeg å dem sier : så lenge det ikke er FYSISK skade så gjelder garantien Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Kan variere en del fra butikk til butikk, virker som noen godtar det og andre ikke.. Sjekk med butikken du kjøpte kortet hos for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå