inaktiv000 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hei! Er det mulig å dele noen shares med passord, og noen uten (dvs åpne for alle)? Har slitt mye med fildeling i Windows, synes hele opplegget er knotete. Til nå har jeg brukt XP Pro, men kan skaffe Server 2003 dersom det lettere lar seg gjøre her. Noen forslag? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Slenger meg på denne Tror ikke det er noen enkle måter for dette egentlig Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hei! Jeg har hørt at det er annenledes i Windows Server 2003, men jeg tror ikke det er lettere. God helg! Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Det funket i Samba (Linux) hvertfall.. Lenke til kommentar
Anonymisert Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hei Du kan jo prøve å sette opp en FTP server. På lokalt nettverk er det ikke så mye stress. FTP kan også dele filer Online, men da må du åpne noen porter i ruteren din. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Ak103, det jeg ønsker er å få til delingen med Windows sitt innebygde system (SMB). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå