Phoncible Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Har en ekstern maxtor-disk på 300 gb, som slutta å virke igår. får beskjeden "L:\ is not accessible. The disk structure is corrupted and unreadable." Er den rett og slett gåen eller kan det være noe annet som har skjedd? Har ikke hatt den med meg rundt, utenom en gang ved flytting, så den har faktisk bare stått der. syns det var litt i korteste laget levetid for en disk.. Kjøpte den for tre-fire mnd siden av en som trengte penger for å hente ut noe annet, ny i forseglet pakke med kvittering fra komplett. Finner selvsagt ikke kvitteringen nå (trodde den lå i eska, men den gang ei..), så får vel ikke noe på garanti.. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Kontakt selgeren og så kan han logge seg inn på kontoen og fixe retur nr.for deg og gi beskjed til komplett at den nye sendes deg.. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Er vel partisjonstabellen som er ødelagt. Bruk f.eks easyrecovery for å hente ut alle filer, så formatere den igjen. Se om det hjelper. gjorde det samme på en onetouch for å se om det virket. Tenkte å maile komplett her, men de hadde sikkert bare sendt den i retur formatert. Lenke til kommentar
Phoncible Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 var et sånt svar jeg håpet på ja. hvordan/hvorfor skjer sånt? har kontaktet selger også, men har ikke fått noe svar enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå