Gå til innhold

TES: hvor få healing når man er ond? små spoilers:)

Anbefalte innlegg

hvor få healing når man er ond? etter og ha vanket et par dager i dark brotherhood er ikke gudene serlig glade i meg. når jeg kommer til alteret og skal heales får jeg bare beskjed om og tenke over det jeg har derevet med..

tror jeg har blitt drainet, røde tall i karacter sheet

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viss det er personalityen som er rød er det sansynlegvis berre på grunn av ein item du fekk som reward i ein dark brotherhood quest. Sjekk active effects.

Du kan jo alltids kjøpa potions, eller heala deg sjølv. Får kjøpt cure/restore det meste ganske lett, men nokon av dei treng litt skills for å kunne bruka. Hugsar ikkje akkurat kor du fekk kjøpt restoration spells no, men i mages guild charter boka står det kva mage guild som har dei.

Lenke til kommentar
Viss det er personalityen som er rød er det sansynlegvis berre på grunn av ein item du fekk som reward i ein dark brotherhood quest. Sjekk active effects.

Du kan jo alltids kjøpa potions, eller heala deg sjølv. Får kjøpt cure/restore det meste ganske lett, men nokon av dei treng litt skills for å kunne bruka. Hugsar ikkje akkurat kor du fekk kjøpt restoration spells no, men i mages guild charter boka står det kva mage guild som har dei.

5849639[/snapback]

er agility og endurance om jeg husker riktig.

Litt spoiling her:

Den vekta ja. Får mange sjef items i DB. Etter purification når jeg gikk rund å robba alt så fant jeg en ring med constant +6 i strength og  :w00t:

5849671[/snapback]

fikk noe i DB slik at jeg endte opp med 2 ringer +9 i speed og +10 i strenght så hold koken. er nå sjerf i DB (tror jeg) snakker med night mother her self.... :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...