Gå til innhold

Djuice Allstar = nettbasert?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får du faktura i posten eller en e-faktura? Som andre abb?

Hvis dere skjønner hva jeg mener,,, eller er det et nettbasert abb som talk more?

MVh meg =)

5849584[/snapback]

Abbonementet forutsetter eFaktura, og det er meningen at du skal ta deg av kundeservicen sin jobb gjennon "Mine Sider"-tjenesten på internettsiden til djuice..for det koster 5 kr minuttet å ringe kunderservice!

Lenke til kommentar

Neida, du bare ringer kundeservice (09000) etter at abonnementet er opprettet så får du eFaktura-referansen, og oppretter avtalen i nettbanken. På den måten får du selv første faktura rett i nettbanken og sparer 35 kr i fakturagebyr.

Lenke til kommentar
Neida, du bare ringer kundeservice (09000) etter at abonnementet er opprettet så får du eFaktura-referansen, og oppretter avtalen i nettbanken. På den måten får du selv første faktura rett i nettbanken og sparer 35 kr i fakturagebyr.

5853156[/snapback]

Akkurat det jeg sa. ;)

Trenger ikke ringe for referanse siden de fleste nettbanker har denne ferdig om du leter etter "Telenor Mobil" der man oppretter eFaktura i nettbanken.

Lenke til kommentar

Som Sigmund sier: Første faktura får du tilsendt gratis, når du betaler denne i nettbanken så popper e-faktura forslaget opp. Benytter du deg ikke av dette tilbudet så koster det 35 kr ekstra hver gang faktura sendes ut. Samme opplegget gjelder for FriFiks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...