Pak Ling Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Får du faktura i posten eller en e-faktura? Som andre abb? Hvis dere skjønner hva jeg mener,,, eller er det et nettbasert abb som talk more? MVh meg =) Endret 2. april 2006 av Pak Ling Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Får du faktura i posten eller en e-faktura? Som andre abb? Hvis dere skjønner hva jeg mener,,, eller er det et nettbasert abb som talk more? MVh meg =) 5849584[/snapback] Abbonementet forutsetter eFaktura, og det er meningen at du skal ta deg av kundeservicen sin jobb gjennon "Mine Sider"-tjenesten på internettsiden til djuice..for det koster 5 kr minuttet å ringe kunderservice! Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Abbonementet forutsetter eFaktura 5849675[/snapback] Litt mer konkrett: du får vanlig regning første gangen, om du ikke har eFaktura deretter påløper det 35 kr ekstra per regning. Lenke til kommentar
zand Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Neida, du bare ringer kundeservice (09000) etter at abonnementet er opprettet så får du eFaktura-referansen, og oppretter avtalen i nettbanken. På den måten får du selv første faktura rett i nettbanken og sparer 35 kr i fakturagebyr. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Neida, du bare ringer kundeservice (09000) etter at abonnementet er opprettet så får du eFaktura-referansen, og oppretter avtalen i nettbanken. På den måten får du selv første faktura rett i nettbanken og sparer 35 kr i fakturagebyr. 5853156[/snapback] Akkurat det jeg sa. Trenger ikke ringe for referanse siden de fleste nettbanker har denne ferdig om du leter etter "Telenor Mobil" der man oppretter eFaktura i nettbanken. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Men du trenger jo en referanse fra Telenor for å opprette en Efakturaavtale. Og den får du av Telenor! Lenke til kommentar
tbone Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Som Sigmund sier: Første faktura får du tilsendt gratis, når du betaler denne i nettbanken så popper e-faktura forslaget opp. Benytter du deg ikke av dette tilbudet så koster det 35 kr ekstra hver gang faktura sendes ut. Samme opplegget gjelder for FriFiks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå