Lars-H Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hei har et Asus A7N8X-VM400 HK, og har Infineon DDRSD 512mb PC 2700 Ram (en brikke). Har fått et tilbud på denne ram-brikken. Altså ikke samme merke! Har tenkt å sette den i slot #2 på HK. Og da lurer jeg på om denne vil fungere bra? Og trenger jeg formatere eller noe? Det vil jeg ikke.. Kan ikke så mye om HW så hadde vært fint om noen kan sjekke dette Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 hva ram har du fra før? har fått inntrykk av at en del hovedkort tar 2700 og pc3200 men har du pc3200 så ikke putt i 2700 ikke putt i noe som har høyere cl en den rammen du hadde fra før hvis du putter i noe med lavere mhz og lavere cl så vill den dominere den andre ram brikke og du vill kjøre på den laveste hastigheten på begge ram modulene. tilbud eller ikke, kjøp så likt mulig som den forrige, helst av samme merke. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Har sagt åssen ram jeg har fra før, til og med lagt med bilde.. Den jeg har og den jeg evt skal ha er PC2700. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Ingen som vet? (Sorry at jeg bumper, men må vite det snart ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå