Jtand Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Snart starter båt-sesongen igjen og gjett om jeg gleder meg Regner med båten er ute i slutten av april. Når sjøsetter dere båtene deres? Endret 1. april 2006 av Jtand Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Etter påske :D Lenke til kommentar
monga Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Etter påske :D 5856350[/snapback] Takk for at du startet denne posten.. Vekker gode minner JEG GLEDER MEG SÅ SINNSYKT til sommeren.. Sjølivet er det beste som finnes og å ligge og slappe av i båten på en varm, solfyllt dag med en stor softice er paradiset! Har selv en GH 11 LS som jeg er fornøyd med.. Skal få ut båten nå rett etter påsken;) Her er et bilde av den! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) JEG GLEDER MEG SÅ SINNSYKT til sommeren.. Sjølivet er det beste som finnes og å ligge og slappe av i båten på en varm, solfyllt dag med en stor softice er paradiset! ... Klarer nesten ikke å vente Endret 4. april 2006 av heanwi Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hei. Driver og pusser opp en GH14 nå. Kommer nok en liten worklog senere. Er en del som gjenstår med den, men målet er å ha den på vannet før juni. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Min Polar20 blir nok ikke sjøsatt før ut i Juni måned. Her i nord må man være sikker på at det er sommer/ båtsesong. Jeg gleder meg til late dager i Ullsfjorden på speilblank sjø Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hvorfor drar dere opp båtene forresten ? Vi pleier aldri(mange år siden) å ta opp trebåten vår. Ligger og koser seg ved brygga hele året den Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hvorfor drar dere opp båtene forresten ? Vi pleier aldri(mange år siden) å ta opp trebåten vår. Ligger og koser seg ved brygga hele året den 5980826[/snapback] (lol) Vedlikehold o.l. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Kanskje litt lurt å ta inn en 9 fots gummibåt når været er slik: Dette er 100 meter fra der jeg bor. Dere la merke til båten som sank ja? Flere bilder av stormen her. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Båten jeg snakket om ligger i en fjord, og kan sannsynligvis aldri få bølger over2 meter mot seg(praktisk umulig tror jeg). Men er det slik at dere med tupp.. plastikkbåter må ta båten opp hvert år ? Hmm..så er det kanskje noen fordeler med trebåt allikevel ? (mpt. vedlikehold) (ps. denne trebåten er noe av det bedre i hele fjorden, både utseendemessig og vedlikeholdsmessig) Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Trebåten må jo også opp for pokker! Den må pusses, lakkes, lakkes, og lakkes 14 ganger til, Så må den gjøres ren under, og stoffes. Plastsnekka må også opp, men den slipper jeg å lakke 14 strøk annehvert år. Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Åja det blir herlig. Har planer om å kjøpe meg ny båt Shakespeare Clubman Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Trebåten må jo også opp for pokker!Den må pusses, lakkes, lakkes, og lakkes 14 ganger til, Så må den gjøres ren under, og stoffes. Plastsnekka må også opp, men den slipper jeg å lakke 14 strøk annehvert år. 5984795[/snapback] 14 ganger ? Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Vel, nå trenger jeg bare å gjøre noen småting på båten jeg kjøpte meg i dag. 1. Spyle og vaske den 2. Sparkle og fikse hakk osv i båten 3. Pusse over 4. Male den ferari rød 5. Bunnsmøre den 6. Polere den + At det alltid er noen småting oppi båten som må fikses.. Regner med å få gjort alt ferdig til neste helg, om været er bra her i Bergen. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Vel, nå trenger jeg bare å gjøre noen småting på båten jeg kjøpte meg i dag. 1. Spyle og vaske den 2. Sparkle og fikse hakk osv i båten 3. Pusse over 4. Male den ferari rød 5. Bunnsmøre den 6. Polere den + At det alltid er noen småting oppi båten som må fikses.. Regner med å få gjort alt ferdig til neste helg, om været er bra her i Bergen. 5995593[/snapback] Grattis! Hvilken båt? Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Shakespeare Clubman 88 modell.. Fet båt Skal fyre med noen bilder når jeg er ferdig med den Endret 27. april 2006 av mX_D Lenke til kommentar
monga Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Altså, dere diskuterer bare denne stormen, og om man tar opp båtene på vinteren, og skriver mye rundt vedlikehold osv.. Les navnet til tråden! Står det ikke i tråden: Når setter dere ut båten ? Svar heller på det han spør om og ikke alt mulig annet som ikke har noe med tråden å gjøre! Endret 28. april 2006 av monga Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Altså, dere diskuterer bare denne stormen, og om man tar opp båtene på vinteren, og skriver mye rundt vedlikehold osv.. Les navnet til tråden! Står det ikke i tråden: Når setter dere ut båten ? Svar heller på det han spør om og ikke alt mulig annet som ikke har noe med tråden å gjøre! 6003709[/snapback] Det med oppussingen er et internt svar på tråden. Tråden heter: Snart starter båt-sesongen! Dvs ikke et konkret emne Endret 28. april 2006 av mX_D Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Endelig er den ute! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå