MrMorten Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hei. Går d an å brenne .dmg filer i Windows? E ikke .dmg en slaks image fil for mac? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 En .dmg filer er på mange måter som en .iso fil. Det finnes et program til Windows som lar deg konvertere .dmg til .iso — prøv det. Lenke til kommentar
MrMorten Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 En .dmg filer er på mange måter som en .iso fil. Det finnes et program til Windows som lar deg konvertere .dmg til .iso — prøv det. 5849738[/snapback] Kan jeg konvertere den å brenne den i windows og bruke plata i en mac Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hvorfor trenger du en .dmg fil i det hele tatt? Lenke til kommentar
MrMorten Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Hvorfor trenger du en .dmg fil i det hele tatt? 5850444[/snapback] Har lasta ned en dmg fil som jeg sko brenne å ta me te en anna maskin(Mac) for å bruken den dær. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 At Windows ikke kjenner igjen filtypen betyr ikke at det er umulig å brenne den. Brenn i vei! Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Nero skal fint klare å brenne .dmg image den. De programmene som skal klare å konvertere .dmg filer er f. eks UltraISO, PowerISO og kanskje WinISO, Det du gjør er å bare velge at den konverterer fra et ukjent format til ISO, så tenker jeg det ordner seg. Lykke til. Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Nero skal fint klare å brenne .dmg image den. De programmene som skal klare å konvertere .dmg filer er f. eks UltraISO, PowerISO og kanskje WinISO, Det du gjør er å bare velge at den konverterer fra et ukjent format til ISO, så tenker jeg det ordner seg. Lykke til. 5887312[/snapback] ka pokker.. e jo bare te å brenna vanelig data cd også åpne du dmg filå i osx dmg e jo som .exe i windows du starte jo instalasjon rett fra filen Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Hvis det hadde vært så enkelt. Tror du trådstarter hadde spurt da? Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Hvis det hadde vært så enkelt. Tror du trådstarter hadde spurt da? 5921363[/snapback] Hadde du sett etter hadde du sett at trådstarter ikke har helt peiling på hva en .dmg-fil er for noe. Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 FLuAA: Nå har du missforstått. Det spørsmålet jeg stilte var til mrMKE det. Ikke til deg FLuAA. Ja, jeg skjønte at han ikke visste hva det formatet var for noe. Det var derfor jeg spurte mrMKE om trådstarter hadde spurt om det var så enkelt. Lenke til kommentar
071203 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Takk Roberto! Jeg fulgte linken din og fikk konvertert .dmg filen til .iso fil. Da gjorde Nero resten. Dette programmet forutsetter at folk kan bruke kommandovindu da. Kanskje mrMKE sitt forslag er bedre for folk som ikke er så nerdete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå