Migozi Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg har hatt WindowsBlinds en stund, og etter stunden ville den ikke fungere. Dette er noe som jeg har googlet litt etter og ikke funnet en løsning på. Er det noen andre programmer som kan forandre på Windows' utseende? Jeg har lastet ned slike .msstyles-filer, men da forandres bare bakgrunn, pekere og ikoner mens stilen går over til 98-utseende. Noen som kan hjelpe? Er det noe som er gratis og ikke bare, trial-versjoner? Takker for svar Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Har ikke mulighet/tid til å gi deg link, men søk etter "uxpatch" Da kan du bruke de msstyles greiene du lasta ned Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 www.belchfire.net finner du mye som du bare patcher windows og så bare legger til mmstylene uten å behøve å kjøre et ekstra program. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg har lastet ned slike .msstyles-filer, men da forandres bare bakgrunn, pekere og ikoner mens stilen går over til 98-utseende. Du glemte å patche! http://www.google.com/search?q=uxtheme.dll Lenke til kommentar
abze Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 besøk www.crystalxp.net der har de vista lignende themes Lenke til kommentar
Migozi Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Tusen takk for all hjelp, se hva dere har vært me dpå å lagd: XD XD Najs ey? Endret 6. april 2006 av Migozi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå