StIFfmasT Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Hei. Jeg er ikke helt inn i vilket lydkort som er bra og ikke. Jeg vil gjerne at dere som har mer peiling kommer med forslag, prisen kan såvidt overstige 500. Det skal brukes til spilling og ikke minst skal jeg høre på musikk. Grunnen til at jeg skal ha nytt lydkort er kort og greit at jeg er lei av all den skurringen som er i bakgrunnen når jeg spiller musikk og er i windows og ikke gjøre noe som helst. Den irriterer vettet av meg;) Endret 1. april 2006 av StIFfmasT Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hadde gått for en av desse hadde eg vore i din situasjon. Har sjølv bestilt XtremeMusic men det blir kanskje i dyraste laget. Creative Sound Blaster Audigy 2 ZS Creative Sound Blaster Audigy 2 Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Creative Sound Blaster Audigy 4 Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Dette tror jeg skal passe deg godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå