Gå til innhold

kun 6X brenning i NERO 7 med ND3550?

Simkin

Anbefalte innlegg

har ikke tenkt til og brenne noen dvd, men fikk bare se noe i nero akkurat nå..

har NEC ND3550, og den støtter vel 16X dvd brenning? på bildet har jeg ikke satt inn noen dvd plate, hvis det skal ha noe og si.. som dere ser står det 6X som max.. er det riktig?

er NERO 7 Ultra

post-49079-1143898951_thumb.jpg

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må vel sette inn en dvd plate, mener jeg.

Grunnen er jo at det er forskjellige skrivehastigheter på forskjellige plater, og Nero sjekker selv hvor raskt man kan skrive til en plate.

Du klarer mest sannsynlig ikke å skrive 16X på en 8X plate.

Lenke til kommentar

Starforce kopieringsbeskyttelsesprogramvaren kan også ødelegge brennere, selv om det er sjeldent.

under Windows XP, if packets are lost during the reading or writing of a disk, XP interprets this as an error and steps the IDE speed down. Eventually it will revert to 16bit compatibility mode rendering a CD/DVD writer virtually unusable. In some circumstances certain drives cannot cope with this mode and it results in physical hardware failure (Most commonly in multiformat CD/DVD writer drives). A sure sign of this step down occurring is that the burn speeds will get slower and slower (no matter what speed you select to burn at). Starforce, on a regular basis, triggers this silent step down. Until it reaches the latter stages most people do not even realise it is happening.

Edit:

La til sitat fra siden jeg linket til.

Endret av Skarphedin Olsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...