BigJaffa Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Er det nokon som har erfaring med amentio.no? Hadde tenkt til å kjøpe meg ein Creative Portable Media Center der. Er dette eit bra kjøp? den koster ca. 1300 Endret 1. april 2006 av BigJaffa Lenke til kommentar
ExizHW Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Heisann. Erfaring med produktet har jeg ikke, men har bare positivt å si om Amentio. Har handlet derfra to ganger. Første gangen var det både raskt levert, billig, og billig frakt. Andre gangen bestilte jeg komponenter til en PC, levert et annet sted enn jeg bor. Det viste seg at jeg hadde bestilt et feil kort, men da jeg ringte skulle de straks sende et annet, så skulle jeg bare returnere det andre en uke senere da jeg kom hjem. Ombestemte meg også angående en minnekortleser, det var da tre uker siden kjøpet, mer enn 14 dager altså, men dette gikk helt fint og fikk penger tilbake for alt. Synes det virker som en bra nettbutikk, billig og bra. Eneste negative er at det er veldig lite informasjon på mange av produktene, lett å "gå seg vill". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå