Gå til innhold

Profilene forandrer/tilbakestiller seg (6280)


Anbefalte innlegg

Noen andre som opplever at profilene forandrer seg. Av en eller annen grunn så tilbakestiller profilene seg sånn ca annen hver dag. Har prøvd å legge ringetonene på telefonen istedenfor på minnekortet uten at det hjalp noe. Legger også merke til at når man er inne for å tilpasse en profil så står orginalnavnet øverst på skjermen selv om man har gitt profilen ett nytt navn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen andre som opplever at profilene forandrer seg. Av en eller annen grunn så tilbakestiller profilene seg sånn ca annen hver dag.
Ja, det opplever jeg stadig. Fant ut at en av grunnene var pga jeg skiftet tema... Og plutselig hadde meldingstonen for min profil "lydløs" endret seg fra "Ingen tone" til "Standard". Noe som førte til at profilen ikke var lydløs lenger.

 

Legger også merke til at når man er inne for å tilpasse en profil så står orginalnavnet øverst på skjermen selv om man har gitt profilen ett nytt navn.
Har lagt merke til det selv. Meget irriterende.

 

Tror jeg stikker innom butikken på mandag og klager på følgende ting:

1. Problem med profiler

2. "Knirkete design"

 

Har mest lyst å få tilbake pengene å vente på Nokia 6233. Den har ihvertfall ikke slide, så satser på den er litt mer "sammensveiset".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...