arehsan Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Noen som har erfaring med kortleseren som følger med ericsson sin mp3 spiller? Jeg har en maskin med winXp og en med win2k. kortleseren blir funnet, men vil ikke installeres. jeg har prøvd versjon 3.00 av driverene. men når jeg installerer de, finner programmet ingen kortleser. jeg har tidligere prøvd med win98, men nå har jeg installert 2000, og vil helst slippe å formatere åp nytt. noen som har en løsning på dette? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 kjøp deg en usb-kortleser. hadde samme spilleren før, og det var bare krøll med XP. måtte ta den med på jobb (hvor de hadde win98) og overføre mp3'er.. (som tok en times tid for 32mb.. og cpu-load var oppimot 100% konstant). solgte t29+hmp-10 og kjøpte en sl45 istedet.. funket rett ut fra boksen Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 jeg syns ikke det er verdt å betale 500kr ekstra. dessuten er det søsteren min sin mp3 spiller. er det ingen som vet hvordan jeg kan få dette til å virke? Lenke til kommentar
carwash Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Et lite googlesøk viser at leseren egentlig er en SCM. SCM sier at: "Parallel port to MultiMediaCard reader PnP String eraser. Helps relieve problems under Windows 2000 when installing the product. Run "2000Parallel.exe" and follow the on screen instructions." ftp://ftp.scmmicro.com/dm/drivers/pnperase.zip Selve driveren (som det virker som om du har) finner du her: ftp://ftp.scmmicro.com/dm/drivers/Ppmmc.zip =5&PID[1]=32&PID[2]=6&PID[3]=15&PID[4]=7&PID[5]=14&PID[6]=44&PID[7]=18&PID[8]=37&PID[9]=38&PID[10]=39&s1=7&s2=13#PP-MMC"]http://www.scmmicro.com/downloads.html?PID...=7&s2=13#PP-MMC Leseren fungerer helt fint her i windows 2000 og om du passer på å stille inn PPorten din riktig i bios så går det unna (ECP+EPP eller noe i den duren om jeg ikke husker som en åme) Når føler jeg forresten at jeg har svart på spørsmålet ditt i to tråder, jaja. Mvh. Simen A. Farstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå