Gå til innhold

Noen erfaringer / tips på TV-Kort?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vurderer å bygge meg en Media Center PC og prøver å finne et godt TV kort alternativ. Har valgt et MSI hovedort (K8N Diamond Plus) og tenkte derfor at jeg skulle velge et MSI TV kort som heter MSI TV @nywhere Plus. Forsøker å finne noen tester på dette kortet, men det eneste er en fra Dinside.no som egentlig ikke sier meg stort. Så jeg lurer på om det er noen der ute som har eller har hatt dette i bruk og hva dere synes om det og evt. tips til programvare osv.

Det jeg også lurer på er om man kan ha 2 slike kort og benytte det på samme måte som kort som har 2 tv tunere innebygget? Evt. hvordan gjør man dette i praksis? (Jeg har nemlig lest at Hauppage PVR150MCE kan brukes som et tilleggskort til andre TV kort, men har aldri fått med meg hvordan dette virker i praksis.. må man ha en antennekabel splitter?)

Håper det er noen som kan skrive litt om dette. Ser at mange av innleggene som har med TV kort å gjøre, enten ikke blir besvart eller bare får meget korte kommentarer.. så jeg håper dette blir unntaket.

Vil også ha erfaringer med Hauppauge! WinTV-PVR-500MCE og Hauppauge! WinTV-PVR-350

Finnes det 3 parts programvare som støtter DivX lagring til disse kortene?

Endret av siberiantiger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...