Evleos Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg har koblet tv'et mitt til pc'en v.h.a. s-video ut, men bildet på tv'en blir svart hvitt. Har lekt med innstillingene fra pc'en, men det har forblitt svart hvitt. Noen idèer? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Har selve tven s-video, eller bruker du en scart-overgang? Er tven din gammel? Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Tv'en er ny. Den har begge deler, og litt av hvert. Jeg bruker S-video rett inn i tv'en; den har slike innganger med tanke på avspilling fra videoaparat. -- Testet med en scart kabel, samme resultat. Bildet fra pc'en, vises som svart/hvitt. Tv'en er faktisk en flunkende ny grundig, og den fungerer flott når jeg bruker signal fra "kabel-tv". Endret 1. april 2006 av lithium Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 når du velger AV kanal, hvis det f.eks. er AV2 du bruker, så kan det hende du må velge noe som heter AV2-S. det har iallefall vært slik på mine TV'er. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Ved bruk av AVXS forblir det svart/hvitt :/ Endret 2. april 2006 av lithium Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Og du har sjekket at TV-ut er stilt til PAL B/G? Lenke til kommentar
Camen Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg hadde det samme problem som deg. Da var det skjermkort drivern som gjorde dette. Prøv og skift driver. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Ja, TV-UT er stilt til PAL B. Skjermkortet er btw et Geforce 6800LE. Skal teste med nye drivere. --- Wow. Nå fungerer det:) Nye drivere, og vanlig AV. Endret 2. april 2006 av lithium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå