Tøffe-Tetra Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 I dag fikk jeg pakke fra komplett bare 3 dager etter jeg bestilte. det jeg bestilte var et billig trådløst nettverkskort og en usb til paralellprinter adapter: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=107835 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301248 men hva fikk jeg en slik: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316690 kremt, beholde ser du prisforskjellen desverre har jeg ikke ledige pata kontakter i pcen eller plass... syns dere om dette :!: Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Behold den en stund..hører du ikke noe fra de så selger du den eller beholder og bruker du den.. hvis du har samvittighet til det.hehe Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Du sender en mail til komplett og forklarer problemet, så ordner de opp. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Behold den en stund..hører du ikke noe fra de så selger du den eller beholder og bruker du den.. hvis du har samvittighet til det.hehe 5849190[/snapback] Komplett leser jo her, så regner med de sporer det opp når de ser bestillingen, hehe. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Send komplett en mail der du forklarer saken. Som Smirnoff sier så leser faktisk Komplett på sidene her. Men det har i grunn å si med redelighet også. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Vent litt. Er dette en aprilspøk? Jeg fikk nettopp en bang anelse. :!: Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Ja ja.. Får håpe det for Komplett sin skyld. Men feilsendinger har skjedd før da. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Folkens, det er fortsatt 1.april Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 lol. tenkte ikke på at det er 1 april. dette er ikke tull. jeg fikk harddisken... Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 lol. tenkte ikke på at det er 1 april. dette er ikke tull. jeg fikk harddisken... 5851391[/snapback] Du fikk pakken på en lørdag? :!: Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 lol. tenkte ikke på at det er 1 april. dette er ikke tull. jeg fikk harddisken... 5851391[/snapback] Du fikk pakken på en lørdag? :!: 5851456[/snapback] Ja? Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 du trur virkelig ikke på meg. ja jeg fikk pakken på en lørdag. posten er åpen på en lørdag. de sender ut pakkelapper på lørdager også. de sender også ut meldinger om pakke på sms på lørdager også... sånn bare for å legge til litt flere også og ogrå også. (et av de ordene som mister mening når du sier dem lenge nok) :!: Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 lol. tenkte ikke på at det er 1 april. dette er ikke tull. jeg fikk harddisken... 5851391[/snapback] Du fikk pakken på en lørdag? :!: 5851456[/snapback] når ble det en umulighet? Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 hadde det vært en aprilspøk hadde jeg sagt aprilsnarr like etter de første postene... dette er seriøst ikke tull. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 oh my god...du er über heldig Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Hadde han vært smart nok til å la være å skryte om det så kunne han vært heldig. Men nå er bare for trådstarter å kontakte Komplett før Komplett kontakter han. Og sannsynligvis er det en annen kunde som har fått varene trådstarter bestilte istedenfor harddisken som han venter på. Og han vil garantert kontakte Komplett. Endret 1. april 2006 av kjhanken Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 du trur virkelig ikke på meg. ja jeg fikk pakken på en lørdag. posten er åpen på en lørdag. de sender ut pakkelapper på lørdager også. de sender også ut meldinger om pakke på sms på lørdager også...sånn bare for å legge til litt flere også og ogrå også. (et av de ordene som mister mening når du sier dem lenge nok) :!: 5851474[/snapback] :!: Du skjønte ikke poenget? :!: Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Er dette fakta eller ikke? Ble litt mye rot her syns jeg nå Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Er dette fakta eller ikke?Ble litt mye rot her syns jeg nå 5851649[/snapback] Ulempen med å lage en typisk 1.april tråd når det skal være fakta. Og siden han har avkreftet at det er en spøk, så får vi la tvilen komme tiltalte tilgode. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Uansett bør han kontakte Komplett og forklare hva som har skjedd. Det har ingenting med å "slippe unna" eller få noe gratis - det har med å oppføre seg skikkelig å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå